Jump to content

Hur långt har ni kommit på gta 4


V-Master
 Share

Recommended Posts

Jag chillade med storyn tills idag, fick djura lite för jag ville ha kostym till min Niko. Pallar inte gå med skitkläder! Men nu ska jag ta det lugnt igen och njuta av spelet som jag gjort hittils. Precis kommit till andra ön och kört ett uppdrag för Playboy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vet inte hur jag ska beskriva det...

Låst upp den tredje och sista ön...

Har uppdrag med Packie där. Ön låses upp efter bankrånet med Packie & Co. Har uppdrag med G också.

Jag har gjort två uppdrag med U, verkar vara klar med Dwayne.

Har fått de nya telefonen av Playboy X.

Roman har jag räddat från den ryska maffian och han har fixat ett safehouse på Algonquin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, här ligger jag efter >_< . Vet inte procenten, men jag fastnade igår (eller fastnade och fastnade, gjorde bara 2 misslyckade försök) på uppdraget

russian revolution när man skulle ha hämtat stålarna av Dimitri

. Varvar spelande med magisteruppsats så därför går det inte så fort :( . Tips på hur man klarar uppdraget när man slår sig ner med en fredagsöl och lirar imorrn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir storyn annorlunda beroende på vem man väljer att döda?

Njaa. Jag tror inte att det påverkar storyn, men det har betydelse.

Vad valde du? Väljer du A (Det första som står, alltså; "Gör A eller B") så får du ett penthouse och får en kompis ( B ), och väljer du B så får du $25.000.

Jag valde B då jag kände mer för A. Nu efteråt när jag fått reda på det ovanstående så känns det trisst.

A =

Döda Playboy X

B =

-Döda Dwayne|

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njaa. Jag tror inte att det påverkar storyn, men det har betydelse.

Vad valde du? Väljer du A (Det första som står, alltså; "Gör A eller B") så får du ett penthouse och får en kompis ( B ), och väljer du B så får du $25.000.

Jag valde B då jag kände mer för A. Nu efteråt när jag fått reda på det ovanstående så känns det trisst.

A =

Döda Playboy X

B =

-Döda Dwayne|

Så om man väljer B får man bara så lite >_< Inga andra konsekvenser?

som fler uppdrag med X?

Finns det fler uppdrag med Dwayne eller Playboy efter det där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om man väljer B får man bara så lite >_< Inga andra konsekvenser?

som fler uppdrag med X?

Finns det fler uppdrag med Dwayne eller Playboy efter det där?

Jag vet inte. A försvinner om man väljer B, lite konstigt och dåligt. Och jag tror inte man får någonting mer än det jag sa av A.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag läser ingen tråd som innehåller någonting om storyn. På grund av två anledningar. Dels känner jag mig efter för att jag kör så sakt som leder till att jag blir avundsjuk. Dels för att undvika att någon missar spoilertaga.

Men jag kan säga att jag nyss nådde 20 %. Så någonstans har jag iaf hunnit komma. Är dock kvar på första ön som jag för övrigt i kan vissa delar av staden redan i huvudet. Sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur spelar ni då det gäller att eliminera karaktärer? Gör ni det som som är ''rätt'' eller går ni enbart efter vinsten?

Själv så begrundar jag varje karaktärer innan jag gör något och tänker efter vad som är bäst. Det blir så kul som man gör det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur spelar ni då det gäller att eliminera karaktärer? Gör ni det som som är ''rätt'' eller går ni enbart efter vinsten?

Själv så begrundar jag varje karaktärer innan jag gör något och tänker efter vad som är bäst. Det blir så kul som man gör det. :)

Samma här faktiskt. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har klarat hela storyn, är lite besviken på att det inte finns mer uppdrag nu :)

Det är därför man ska köra jäääätteeelångsaaamt precis som jag :naughty:

Men man kan köra om storyn igen! Kom ihåg att det finns flera olika cutscenes och bil-snack-scener samt att du kan göra andra val :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på uppdraget The Snow Storm.

Man ska hämta Elizabet's kokain. Jag har tyvärr fastnat, poliserna bara förstör när de stormar sjukhuset.

:)

Spring så fort du kan och döda några stycken (tillräckligt för att du ska kunna vistas utan skydd en liten stund (medans du springer)), sedan springer du ut och hämtar en bil på parkeringen och gasar. Det uppdraget var ganska lätt, iaf för mig. Om du inte visste det så finns det liv du kan ta på bordet i rummet längst ner (rummet rakt fram i korridoren man ser från det första rummet). Kanske lite svårt att förstå, men titta omkring lite nära rummet som cutscenen utlöses i. Det är inte så långt ifrån. Och vet du att det finns liv där redan så testa bara det jag skrev tidigare. Lubba.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på uppdraget The Snow Storm.

Man ska hämta Elizabet's kokain. Jag har tyvärr fastnat, poliserna bara förstör när de stormar sjukhuset.

:)

Samma här faktiskt, sen såg dom mig när jag

åkte in i en pay n spray

så allt sket sig.

Hur många procent ungefär är story?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spring så fort du kan och döda några stycken (tillräckligt för att du ska kunna vistas utan skydd en liten stund (medans du springer)), sedan springer du ut och hämtar en bil på parkeringen och gasar. Det uppdraget var ganska lätt, iaf för mig. Om du inte visste det så finns det liv du kan ta på bordet i rummet längst ner (rummet rakt fram i korridoren man ser från det första rummet). Kanske lite svårt att förstå, men titta omkring lite nära rummet som cutscenen utlöses i. Det är inte så långt ifrån. Och vet du att det finns liv där redan så testa bara det jag skrev tidigare. Lubba.

Jo, jag har inga problem med att ta mig hur huset. Men när jag ska åker iväg från huset så dödar poliserna efter några minuter.

Jag tycker att det är mycket svårare att förlora en efterlysning i ett uppdrag, än om man bara free-rommar och dra på sig några stjärnor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...