Jump to content

Blinkers?


Hvl10nh
 Share

Recommended Posts

Jag startar en ny topic (förlåt :( men annars svarar ingen :lol: ) ja som sagt kan man andvända Blinkers i det här spelet

kan AI bilarna andvända blinckers?

OCH kan man åka tunnelbana/linbanan? och om man kan det kan man då titta inne medans man åker (som i Mafia)?

Har ingen aning om det faktiskt men tunnelbanan antar jag att man kan åka eftersom det finns ett tåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag startar en ny topic (förlåt :( men annars svarar ingen :lol: ) ja som sagt kan man andvända Blinkers i det här spelet

kan AI bilarna andvända blinckers?

OCH kan man åka tunnelbana/linbanan? och om man kan det kan man då titta inne medans man åker (som i Mafia)?

Blinkers, tror jag inte.

Tunnelbana har jag letat efter men inte hittat. Däremot finns skytrains. Går att åka med redan i början

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man gå omkring inne i vagnen eller är det en cutscene som i tåget i GTA 3?

cutscene, tyvärr.

Vilket är synd, det verkar vara en jäkla massa cutscener.

Man får inte se när de går på pubben heller, bara in och sedan kommer de ut. Och de var en del ställen till som jag inte kommer på nu.

Men det är klart, måste ju spara in på nått för att få såna detaljer. Kanske...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

cutscene, tyvärr.

Vilket är synd, det verkar vara en jäkla massa cutscener.

Man får inte se när de går på pubben heller, bara in och sedan kommer de ut. Och de var en del ställen till som jag inte kommer på nu.

Men det är klart, måste ju spara in på nått för att få såna detaljer. Kanske...

Men man kan bestämma hur mkt Niko ska dricka eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men man kan bestämma hur mkt Niko ska dricka eller?

Inte där jag gick. (förhoppningsvis längre fram i spelet) Jag valde att jag skulle till puben så kör jag dit. Sedan är det en sådan där gul prick utanför som man går på, och då blir bilden svart och sedan ser man dem gå ut från puben och när man får tillbaka kontrollen är de stupfulla.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan bli uppringd av kusinen som säger "Let's go drink!". Det känns grymt roligt när två fulla ryssar försöker ta sig fram på gatan. De snubblar på varandra konstant och mumlar på ryska. Love it!

Haha, jajuste. Det var roligt!

f.ö så var det jobbigt att köra rattfull och man blev åksjuk (nästan) som spelare :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...