Jump to content

GTA IV: Vad gillar ni mest i spelet?


Rawkfist
 Share

Recommended Posts

Jag tycker det är skitfränt att man kan spränga däcken om man gör burnouts för länge. Vad tkr ni är fränast i GTA IV?

Det är inte så kul om man börjar avslöja detaljer i ett såhär tidigt skede, använd spoilers! //Whoopee

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är ganska gay att spela GTA:IV innan det släpps.

Dessutom tycker jag att alla som laddar hem spelet borde kastreras, vi är trotts allt på ett GTA forum.

Som om att jag skulle gå till ett feministmöte och anonymt säga "hej jag är en våldtäcktsman"?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är ganska gay att spela GTA:IV innan det släpps.

Dessutom tycker jag att alla som laddar hem spelet borde kastreras, vi är trotts allt på ett GTA forum.

Som om att jag skulle gå till ett feministmöte och anonymt säga "hej jag är en våldtäcktsman"?.

Håller med dig till 100%, om det är nått bolag jag vill göra så att dom tjänar pengar så är det Rockstar Games

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den saken jag fastnade för som jag tycker ska bli extra kul är detta(taget från IGN reviewen):

"Enemies have a variety of AI protocols. Some are cowards (gotta love the fat cops running for the hills when you start killing the boys in blue), most try to avoid being shot by taking cover, and a few still stand in the open."

Lite andra gobitar är ju som sagt att man verkligen kan fly från polisen och att det finns ett cover system.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...