Jump to content

Levde Grand Theft Auto IV upp till dina förväntningar?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

LOL :innocent::doh:;)

Ledsen killar/tjejer men jag drog till med en gissning, har ingen aning om hur spelet slutar, men jag tror det slutar så här. :)

*edit*

kanske ska tillägga att jag inte har någon möjlighet att ladda ner det eftersom jag inte äger en gaybox 360, skulle endå inte ladda ner det om jag hade en.

Redigerad av Linus127
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL :innocent::doh:;)

Ledsen killar/tjejer men jag drog till med en gissning, har ingen aning om hur spelet slutar, men jag tror det slutar så här. :)

*edit*

kanske ska tillägga att jag inte har någon möjlighet att ladda ner det eftersom jag inte äger en gaybox 360, skulle endå inte ladda ner det om jag hade en.

Tur för dig, skulle cuttat dig annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN INNEHÅLLA SMÅ SPOILERS

Nu har jag bara klartat circa 30% och kan på direkten säga att det är grymt stort, och då har jag inte låst upp den tredje ön. Lite tråkigt att man inte kan köpa annat än kläder då det inte finns så stort utbud. Skulle vilja se att man kan köpa drya klockor och smycken osv. Fett balla bilaffär det finns, fettaste bilarna man kan sno där. Och btw, det är fan grymt lätt att komma undan polisen. Hade 4 stjärnoer efter mig, de var borta efter drygt 2 minuter. Tråkigt att man inte kan komma högst upp på Statue of Happiness. Fina brudar det finns i stripklubben

:o

Redigerad av Henkibojj
Spoilertagga ffs, du såg ju vad som just sades.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixade spoilertaggar åt dig :o

KAN INNEHÅLLA SMÅ SPOILERS

Nu har jag bara klartat circa 30% och kan på direkten säga att det är grymt stort, och då har jag inte låst upp den tredje ön. Lite tråkigt att man inte kan köpa annat än kläder då det inte finns så stort utbud. Skulle vilja se att man kan köpa drya klockor och smycken osv. Fett balla bilaffär det finns, fettaste bilarna man kan sno där. Och btw, det är fan grymt lätt att komma undan polisen. Hade 4 stjärnoer efter mig, de var borta efter drygt 2 minuter. Tråkigt att man inte kan komma högst upp på Statue of Happiness. Fina brudar det finns i stripklubben :P

SPOILERTAGGA FFS!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sure, ett GTA-spel där man inte kan freeroama efter sista uppdraget har vi då aldrig sett.

Det här är next generation GTA!

Freeroama efter sista uppdraget är inte en möjlighet.

Det som vi förut kände till som "Freeroam" efter credsen gått ner, är ett minne blott.

Istället får man nöja sig att spela som någon nerknarkad custom karaktär i multiplayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NI SOM INTE VILL VETA NÅGOT OM SPELET, KOLLA INTE UNDER SPOILERTAGEN..

Jag är besviken då man inte alls kan använda bagageutrymmet, jag trodde att man kunde ha sina vapen och kroppar där inne, men icke.

Det lovades ju också att man skulle få kunna komma in i så gott som varje butik på gatan men det är ett väldigt litet utbud på butiker/affärer.

Sen så är det så att fordon fortfarande försvinner bakom hörnet, oftast iallafall.

Jag är också lite besviken på att man inte kan köpa typ sprit eller ciggaretter och se när han isåfall röker/dricker och så att man märker någon sorts effekt med sitt drickande när man har tagit ett par glas.

Ni som har spelat Saints Row vet ungefär vad jag pratar om, när man märker en effekt efter att ha rökt lite av det bruna/gröna.

Det slutar inte där heller, man kan inte klippa håret, styrketräna eller "pimpa" bilen heller. (Vad jag vet än så länge..)

NOTERA att detta bara är saker jag är besviken på, det finns jäkligt mycket som är så bra(och saker som jag har glömt att nämna som inte är så bra) och att jag även inte har spelat klart spelet än, jag tror inte att jag är halvvägs ens B)

Det är bara det att allt det realistiska alla pratade om var kanske inte SÅ realistiskt så på den biten blir man lite besviken, det är fortfarande en grym GTA-känsla över detta spel.

Jag kan inte släppa kontrollen heller så det är ju inte direkt dåligt B)

Redigerad av fillen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är förskräckligt att GTA IV finns att få tag på gratis! Åt helvete med alla satans pirater! Bunta ihop och slå ihjäl hela högen! :confused:

:P = Den fulaste smileysin som någonsin tillagds sig på ett forum.

EDIT: Jag har inte spelat det.. Men varför äns fråga när alla kommer ge det 10/10, alla tidningar ger 10/10. Såna tidningar som bara ger en tia var femtonde år.

Redigerad av .ZixX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kunde nästan förstå att ni inte kunde hålla er ifrån att börja spamma. Två sidor har det skrivits nu och hur många av er är det som har sagt någonting om hur ni tyckte att spelet var? Antagligen ingen. Jag trodde faktiskt att ni kunde låta tråden vara tills ni hade spelat spelet. Varför blir jag inte förvånad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...