Jump to content

Råna butiker


tomboy
 Share

Recommended Posts

Det finns ju några butiker att råna i VC. Jag har rånat några stycken genom att sikta på försäljaren, men på Amunation i North Point Mall går det inte. Jag siktar på snubben men får inga pengar. Några förslag?

Ammu Nations går antagligen inte att råna... han vägrar väl ta skit från en punk ass flanellhawaiiskjortbärare som du. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ammu Nation-affärerna går som sagt inte att råna, det samma gäller också för verktygsaffärerna. Alla andra affärer går däremot att råna, sammanlagt är det femton stycken.

Strange... jag har för mig att man kan råna verktygsaffären nere vid Washington Beach.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vitt jag så rånade ja en verktygs affär fast då gick alarmet

Man ska inte skjuta i butiken, man ska bara hålla ett vapen mot kassören. Snart dyker det upp lite pengar, och ju längre du håller desto mer får du. Men efter ett tag så slutar han ge pengar och du kommer få trestjärnig efterlysning. Tar man däremot pengarna och skjuter efteråt räcker det för att få den lilla procenten som krävs, och man får dessutom bara två stjärnor.

Henki, rånexperten :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...