Jump to content

Sprunk


R8N
 Share

Recommended Posts

Sprunk

The Essence of life

Det verkar som att ni som oroar er över att något annat kommer ta sprunks plats i GTA IV kan vara helt lugna.

Gjorde en liten upptäckt att samma läsk som finns uppdaterad på Rockstargames hemsida för GTA IV finns i San andreas.

http://www.Sprunksoda.com

SAN ANDREAS:

LIBERTY CITY:

Hoppas att jag inte startade en onödig tråd eller så, att ta en läsk har ju räddat en annan från att dö ett flertal gånger i San andreas.

MVH

EDIT: Nedrans stavfel!

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fram med diskussionshjärnan.

Jag ser mycket fram emot att Sprunk är med i IV också, det ger spelet en helt annan dimension och man mår bra av att se ljusgröna reklamskyltar som lyser fint i mörkret. Sen gillar jag även det om Sprunk. Men jag förstår inte varför det är så? Det känns på något vis onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fram med diskussionshjärnan.

Jag tror knappast att Sprunk finns med av sentimentala skäl. Allt handlar om att inte skrämma spelaren för mycket, folk kommer att bli väldigt rädda när det provar spelet för första gången och även om feebbacken är possitiv eller negativ så kommer han eller hon att må bättre av att träffa på lite saker som varit med i de äldre spelen, så har det varit i ALLA GTA-lir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror knappast att Sprunk finns med av sentimentala skäl. Allt handlar om att inte skrämma spelaren för mycket, folk kommer att bli väldigt rädda när det provar spelet för första gången och även om feebbacken är possitiv eller negativ så kommer han eller hon att må bättre av att träffa på lite saker som varit med i de äldre spelen, så har det varit i ALLA GTA-lir.

Men har ändå inte det att göra med det sentimentala bitarna i alla fall? Jag är inne på dina banor och håller med dig. Men jag står fast vid att se en ljusgrön och klar reklamskylt på Times Square kommer få mig att må bra. Jag tror även att Sprunk är en avgörande faktor över hur spelen kommer säljas i Österrike. Det går ju positiva rykten runt om i österrikiska GTA-forum att Sprunk troligtvis kommer öka försäljningen av GTA: IV till PS3 med ungefär 21%. Vilket är ungefär 3% högre siffror än vad vice marknadschefen för GTA Österrike hade förutspått. Så helt klart förtjänar den här drycken diskussionstråden och jag hoppas att diskussionerna fortsätter flöda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...