Jump to content

Wrong side of the tracks


Great
 Share

Recommended Posts

Tjena

har börjat spela San andreas på nytt, var ca 2 år sen sist. Har dock fastnat på ett uppdrag.

wrong side of the tracks då man ska följa ett tåg och Big smoke ska skjuta ner några som står på taket. Har provat detta uppdrag säkert 20 ggr nu men det blir alltid en gubbe kvar, har läst de tips och tricks som man skrivit om tidigare när det gäller detta uppdrag, men får det inte att fungera. Kör dessutom helt utan fusk denna gången. Finns det någon som kanske kan fixa detta uppdrag åt mig?

tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske redan vet detta, men om du vill åka lite snabbare så går det genom att trycka många snabba gånger på "framåtlutningsknappen".

Ifall du ger upp kan du ladda upp din sparfil här, så kan jag fixa det åt dig. ^_^

Eller jag. Du kan även simpelt hoppa upp på tåget, då det finns småstigar som åker ovanför tågrälsen. När du är på tåget är det bara att köra över alla, sedan har du klarat det.

Jag har aldrig haft något problem med det uppdraget. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för era tips, :) Men jag har nu klarat uppdraget, är just nu på första uppdraget då man är ute på vischan och ska hjälpa Tenpenny plåta nån snubbe. Men som sagt tack så mycket, känns alltid lika skönt att veta att man kan lita på att få hjälp från de sköna medlemmarna på detta forum

Kommer säkert fråga om hjälp igen, om inte annat så för flygskolan har för mig att jag hade ruskiga problem med de uppdragen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för era tips, :confused:Men jag har nu klarat uppdraget, är just nu på första uppdraget då man är ute på vischan och ska hjälpa Tenpenny plåta nån snubbe. Men som sagt tack så mycket, känns alltid lika skönt att veta att man kan lita på att få hjälp från de sköna medlemmarna på detta forum

Kommer säkert fråga om hjälp igen, om inte annat så för flygskolan har för mig att jag hade ruskiga problem med de uppdragen.

Han har klarat det redan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
SNÄLLA!! behöver hjälp! setat i timmar nu och försökt klara wrong side of the tracks uppdraget men jag lyckas fan inte, försökt med jetpack och raketgevär och inget funkar. Fan jag måste va värdelös eller nått men snälla nån som vill hjälpa?

Lägg upp savefilen så kan jag göra uppdraget åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SNÄLLA!! behöver hjälp! setat i timmar nu och försökt klara wrong side of the tracks uppdraget men jag lyckas fan inte, försökt med jetpack och raketgevär och inget funkar. Fan jag måste va värdelös eller nått men snälla nån som vill hjälpa?

Du är sämst, lägg ner spelet och hjälpa din mamma i köket.

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...