Jump to content

Tre nya screenshots! (28/1)


Jacker
 Share

Recommended Posts

MGS kommer väl ut också i år? Det kommer bli en sjuklig kamp mellan dessa två spel om vilken som får bäst betyg och vilken som blir utkrönt till bästa spel.

Det ska släppas under andra kvartalet, alltså samma period som GTA IV. Konkurransen skulle kunna bli hård, fast å andra sidan brukar det inte vara samma spelare som spelar dessa spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska släppas under andra kvartalet, alltså samma period som GTA IV. Konkurransen skulle kunna bli hård, fast å andra sidan brukar det inte vara samma spelare som spelar dessa spel.

Sant. Men finns det inte typ spelets oscar eller någonting? Där något spel blir krönt till bäst. Eller är jag ute på fel spår?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. Men finns det inte typ spelets oscar eller någonting? Där något spel blir krönt till bäst. Eller är jag ute på fel spår?

Jag har inte hört någonting om någonting liknande. Men du får väl ta och grunda det då.

"Årets spelpris "Kicken" går till.... Grand Theft Auto IV!"

*Jubel*

Edit: Grymma printscreens föresten. Vill spela nu. :whistling:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tror jag att GTA IV kommer knäcka alla spel 2008. Jo jag vet, det kommer nog en hel del andra tunga spel som varje liten recensent där ute kommer prisa Gud för, men inget ser bättre ut än GTA IV just nu enligt mig.

Iofs mycket subjektivt, men försäljningssiffror, priser, recensioner, mm avgör inte hur bra ett spel. Vill man bedöma ett spel på ett mer objektivt vis bör man titta på saker som själva idén med spelet, hur det är uppbyggt, hur det ser ut rent tekniskt, osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iofs mycket subjektivt, men försäljningssiffror, priser, recensioner, mm avgör inte hur bra ett spel. Vill man bedöma ett spel på ett mer objektivt vis bör man titta på saker som själva idén med spelet, hur det är uppbyggt, hur det ser ut rent tekniskt, osv.

Jo visst var det jag sa subjektivt med tanke på att det var min egen åsikt. Men att IV kommer bli ett superspel är vi väl nästan alla ense om?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...