Jump to content

Nya bilder


p-c-2
 Share

Recommended Posts

Hej alla. Nu kommer det mycket nytt. Både release-datum och nu också 4 nya bilder:

http://media.gtanet.com/images/3901_gta_iv.jpg

http://media.gtanet.com/images/3902_gta_iv.jpg

http://media.gtanet.com/images/3903_gta_iv.jpg

http://media.gtanet.com/images/3904_gta_iv.jpg

Njut av grafiken :lol:

Redigerad av p-c-2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DÖD ÅT MINIATYRER!

Releasedatumet är förresten April, 29 för de som undrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jävlar anamma!! :lol:

Kolla bara på första bilden, gnistorna från ett punkterat däck och den intryckta grillen. Andra bilden, molnen på himlen. Tredje bilden, snyggt bara, går inte riktigt att förklara, och fjärde bilden, se bara hur detaljerad Rocket Launchern är, samt elden och röken från kulan som far iväg! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, nu har vi sätt två bilder på rocket launcher, och ok, finns helikoptrar med så kanske rocket launcher borde få vara med ändå, även om den är så "overklig". Otroligt kraftig, så om den är för lätt att komma över blir det bara löjligt, som i vapenfusk t.ex.

Iaf, de två bilderna vi sätt på rocket launcher har varit i tredjeperspektiv, precis som resten av spelet, så min undran är om rocket launcher nu kommer att siktas med i tredjeperspektiv, eller om bilden är tagit med någon sorts free-view camera eller replay camera. Iaf, fina nya bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, nu har vi sätt två bilder på rocket launcher, och ok, finns helikoptrar med så kanske rocket launcher borde få vara med ändå, även om den är så "overklig". Otroligt kraftig, så om den är för lätt att komma över blir det bara löjligt, som i vapenfusk t.ex.

Iaf, de två bilderna vi sätt på rocket launcher har varit i tredjeperspektiv, precis som resten av spelet, så min undran är om rocket launcher nu kommer att siktas med i tredjeperspektiv, eller om bilden är tagit med någon sorts free-view camera eller replay camera. Iaf, fina nya bilder.

Är den overklig? Tycker den har samma realism som riktiga RPG har. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Otroligt kraftig, så om den är för lätt att komma över blir det bara löjligt, som i vapenfusk t.ex.

I vilket GTA-spel hittills har Rocket Launcher varit extremt lätt att få tag på?

GTA1 - extremt sällsynt. En eller två per bana.

GTA L - någotsånär vanligare än ettan.

GTA2 - här finns den iofs relativt ofta, men den är också sämre och dessutom finns det ~20 andra vapen som konkurrerar med den.

GTAIII - vad jag minns har jag aldrig hållit i en RL i GTAIII.

VC - Den finns att köpa hos Phil, men den är dyr. Som pickup minns jag just nu inte att jag sett den alls, utom när man samlat 80 paket. Och det är definitivt inte vad jag skulle kalla lättillgängligt.

SA - två-tre ställen över hela spelets yta, som jag kommer på. Däremot fanns en målsökande också, den kan väl vara lite overkill. Men den är ännu mer sällsynt. Kommer bara på två ställen den finns på, och det är långtbortistan.

LCS - vad jag minns finns den bara på två ställen.

VCS - den finns på Starfish Island, men ingen annanstans som jag kan minnas, utom efter en hiskelig mängd ballonger.

Varför racka ner på Rocket Launcher när den är lika kraftig och förmodligen lika sällsynt som förr? Varför tog jag mig tid till den här posten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prata inte om vapenrealism i ett GTA- spel. Även om jag själv är ett stort fan av sådant säger jag tvärt nej till det i GTA. Skulle raketgeväret vara realistiskt hade det haft sämre träffbarhet, kortare räckvidd, olika effekt mot fordon respektive människor beroende på vilken typ av projektil som används, hänsyn till bakblås och såklart en massa matematiska detaljer som fysiska aspekter som hur vind påverkar en avfyrad projektil, hur mycket projektilen ska falla per meter beroende en massa relevanta saker, osv, osv, osv.

... För realism var det, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...