Jump to content

Nya bilder och info


Quattro
 Share

Recommended Posts

Då har det kommt tio nya bilder och en del ny information idag igen. Finns att läsa på svenska på GTAnytt och engelska på GTAnet.

Jag orkar inte kopiera in allt här från GTAnytt så om ni vill läsa det så får ni allt klicka er in där :)

Men men, vissa av bilderna är riktigt underbara, bl.a bild nr. 5, 6 och 9. Kolla bara på regnet och röken från elden där vid bilen, i en solupp/nedgång. Underbart :)

Informationen då, riktigt bra det med. Låter riktigt bra med GPS i alla bilar och möjlighet att använda mobilen för att lyssna på radio.

Safehouses finns också kvar, men jag vet inte om jag riktigt gillar att det autosparar när man klarat ett uppdrag. Kanske möjligt att ändra i options?

Nå, det kanske bästa av allt; dagarna är längre. Det vill säga att en timme i spelet inte längre är en minut irl. Istället verkar två minuter i spelet vara en timme irl, nåt jag inte fattar riktigt. Jag menar, dagarna bli ju en evighet på det sättet. Skulle mer tro att en timme i spelet är två minuter irl, men... :ermm:

Även releasedatumet har vi kanske blivit lite klokare på; före slutet av april. Men vi får väl hoppas på att det blir före.

Också kartan har vi fått en ungefärlig bild på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet kommer säkert att bli grymt och jag längtar mycket men jag vet inte om jag vill kalla det ett GTA spel, Allt detta med (hur grymt det än är) att tjuvkoppla bilar och det nya wanted mätaren... om dem tar bort möjligheten att ha massa vapen på sig sammtidigt borde dem döpa om spelet, GTA ska vara mindless fun! men som jag sa så värkar allt grymt, så tro inte att jag inte gillar allt det nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men i så fall är väl ett "äkta GTA-spel" i 2D? Inte sant?

Och det är långt mycket mer som ändrades och inte var som i tidigare spel. Hur man sparar, hur uppdragen fungerar osv. Spelmässigt ändrades ungefär lika mycket som kommer att ändras nu..

Saker bli mer invecklade, det är inte GTA

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sniperteamsm_971298_0.jpg

Original Shot File Name: Sniper team

Screenshot Captured On: January 11, 2008

Description: In this screenshot, Niko is getting help from a friend. The friend is spotting targets for Niko. Niko is holding a sniper rifle and is picking off enemies.

Wtf? Titta på snipern. En utav de senaste bilderna, och så är snipern sådär jävla ful. Nåja. Det mesta andra är grymt snyggt och infon är underbar. Dock startade Henkibojj en tråd om detta före dig, så den här infon är väl lite värdelös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...