Jump to content

Mafia VS Gudfadern


Cyper
 Share

Mafia VS Gudfadern  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: MAFIA! Hur kan man ens tycka något annat?! Men jag måste ändå fråga: vad är skillnaden mellan PS2-versionen och Dator-versionen? För att döma av er andra så är PS2-versionen allt annat än bra (på Mafia alltså...)?

PS2 versionen var avskalad, finns säkert någon tråd om detta i Mafia-subforumet.

--

"Någon tråd"

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: MAFIA! Hur kan man ens tycka något annat?! Men jag måste ändå fråga: vad är skillnaden mellan PS2-versionen och Dator-versionen? För att döma av er andra så är PS2-versionen allt annat än bra (på Mafia alltså...)?

Köpte Mafia i Torsdags till PC. Har det till PS2 också. PS2 versionen är som sagt avskalad enormt. Det är som att köra en parodi av Mafia av Electronic Arts.

Antar att jag gjorde rätt som köpte Mafia till PC istället för Gudfadern till PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det verkar som Mafia bara blir bättre och bättre ju längre tiden går från att det var någon som spelade skiten. :naughty:

Grumf.

Jag spelade faktiskt, för första gången i mänsklighetens historia, igenom Mafia under mellandagarana. Ett underbart spel, lätt bättre än GTAIII. Skön stämning genom hela spelet. Musiken var på topp, uppdragen var spännande och roliga. Skulle kunna lovorda det ännu mer, men det orkar jag inte. Eller förresten, hade kunnat tänka mig hur (ännu mer) fantastiskt spelet måste ha kännts när det var nytt. :lol:

Räkna över en röst från 'Har aldrig spelat något av dessa spel!' till Mafia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grumf.

Jag spelade faktiskt, för första gången i mänsklighetens historia, igenom Mafia under mellandagarana. Ett underbart spel, lätt bättre än GTAIII. Skön stämning genom hela spelet. Musiken var på topp, uppdragen var spännande och roliga. Skulle kunna lovorda det ännu mer, men det orkar jag inte. Eller förresten, hade kunnat tänka mig hur (ännu mer) fantastiskt spelet måste ha kännts när det var nytt. :whistling:

Räkna över en röst från 'Har aldrig spelat något av dessa spel!' till Mafia.

Spelade också spelet och klarade det igår. Hade som sagt varit en dröm att hafrer det länger sen, men spelet var jävligt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...