Jump to content

GTA IV Release ?


armin
 Share

Recommended Posts

Jag vet men jag ville gärna ha ett PS3 men det var för dyrt för att vara julklapp så min mamma köpte 2:an till mig för jag hade bara ettan sedan tidigare. Jag läser på Onoff's hemsida precis att det inte vart bakåt-kompitabelt :S. Jag gillar inte heller 360s kontroller det är därför..

Aja, det blir väll födelsedagspengar + Sommarjobb.

Det är så att 60-giggarn av PS3 är bakåtkompatibel, 40-giggarn är inte. Och du lär knappast behöva en med bakåtkompatibilitet när du har PS2, så då kan du köpa 40-giggarn istället, den är bra mycket billigare.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehh, varför inte? Det går lika bra att spela på PS2 om fem år, även fast man har PS3/Xbox 360. Speciellt om man råkar ha 40-giggarn som inte är bakåtkompatibel.

Nja. Alltså, du har rätt, men det känns ngt konstigt med att spela PS2-spel år 2010. Då är redan nästa Xbox släppt.

Ursakta min dumhet men vad betyder bakotkompatibel?

Att man kan spela PS2-spel på en PS3. Att man kan spela Xbox-spel på 360. Att man kan spela PS1-spel på PS2.

Alltså, att man kan spela spel från de tidigare konsolerna på next-gen konsolerna och ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ofta man köper en PS2 XD

Ja det är ofta. Eftersom jag inte är en "spelnörd" (misstolka det inte) och köper allt när det kommer ut och kostar ca 5000 kr. Dessutom är man inte specieltt rik så jag kan köpa det när det kommer ut..

Tänk till lite?,, skulle jag skriva så till dig om t.ex du hade köpt en bil som var 2 år gammal, hade jag sagt "ofta man köper en 2 år gammal bil" om jag har årets model ??.

Fortsätt skriva i tråden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är ofta. Eftersom jag inte är en "spelnörd" (misstolka det inte) och köper allt när det kommer ut och kostar ca 5000 kr. Dessutom är man inte specieltt rik så jag kan köpa det när det kommer ut..

Tänk till lite?,, skulle jag skriva så till dig om t.ex du hade köpt en bil som var 2 år gammal, hade jag sagt "ofta man köper en 2 år gammal bil" om jag har årets model ??.

Fortsätt skriva i tråden...

Hihi, vad söt du också är :naughty:

Men ja du har rätt. Det finns inte så många som dig, så du kanske förstår varför jag skrev så. Sedan är bilar en HELT annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är ofta. Eftersom jag inte är en "spelnörd" (misstolka det inte) och köper allt när det kommer ut och kostar ca 5000 kr. Dessutom är man inte specieltt rik så jag kan köpa det när det kommer ut..

Tänk till lite?,, skulle jag skriva så till dig om t.ex du hade köpt en bil som var 2 år gammal, hade jag sagt "ofta man köper en 2 år gammal bil" om jag har årets model ??.

Fortsätt skriva i tråden...

:naughty:

Bilar går knappast jämnföra då det kommer ut nya bilmodeller varje / varannan månad, medans konsoler släpps med tre till fyra års mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser inget fel i att köpa ett PS2 nu.

Har en polare som gjorde det för två veckor sedan, för att kunna spela Guitar Hero.

Smart? Ja.

OCH om någon skulle köpa, säg, NES, SNES eller N64, skulle ni klaga då, som ni gör NU när en person köper/får ett PS2 ?

Läste häromeveckan att PS2 ligger på topplistan FORTFARANDE över sålda konsoller. Och då menar jag listan över hur många konsoller som säljs idag, inte listan över hur många konsoller som har sålts i världshistorien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...