Jump to content

Synpunkter och åsikter om trailer nummer tre!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det räckte fan en halvtimme, men nu har jag sett den!1 :lol::shifty:^_^

Vad ska man säga? Jag börjar bara längta mer och mer, det är ju nästan så det är ofattbart hur bra det här spelet kommer att bli! Grafiken är ju fan otrolig!! <_<

Nu ska jag se den en gång till, och en till, och en till... :)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trailern var bra, till och med mycket bra.

Den innehöll mycket intressanta saker som t e x några nya vapenmodeller och även nya fordon. Älskar förövrigt scenerna med båtarna.

Måste kolla igenom den några gånger till för att se alla detaljer som finns i den återkommer säkerligen med mer reflektioner då.

Grafiken var bra, väldigt snyggt för att vara GTA men den var inte så enastående som vissa framställer den, men effekterna däremot var grymma.

Förövrigt ni som undrar vad låten heter så tror jag att den heter 2kaiser med den ryska rapparen Seryoga.

Kanske kan det ge svaret på om Niko värkligen är ryss? Vilket språk pratar de i början av trailern?

Fan det är nog dags att fixa en 360 eller PS3 snart, kan inte missa detta.

Redigerad av gta_player
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min åsikt om trailern har redan blivit sagd, men kommer vi att sitta i en nyhetsöken nu i tre månader?

Tror jag knappast. Hoppas istället att det kommer en fjärde trailer, och mycket mer också för den delen.

Förövrigt ni som undrar vad låten heter så tror jag att den heter 2kaiser med den ryska rapparen Seryoga.

Kanske kan det ge svaret på om Niko värkligen är ryss? Vilket språk pratar de i början av trailern?

Niko ÄR ryss, det är bekräftat sedan länge.

-----

Rummet som den där snubben visade åt Niko, kan det var nåt safehouse tro?

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damn! Fucking fuckshit! Adrenalinet pumpar genom mitt blod nu, fyfan vilken jävla bra trailer! Nu jävlas ska jag ha en PS3 till release av detta spel!

Jag älskar verkligen karaktärerna, de känns mer levande än tidigare. Tror inte ens jag sett så levande karaktärer i ett spel förut... Dessutom så ser fysiken asnajs ut, titta bara på hur polisbilen skrynklas ihop när den krockar med lastbilen! Och, min favoritdetalj var brandmannen som flydde från explosionen. Jag menar, kolla in hans ansiktsuttryck! Det ser verkligen levande och autentiskt ut! Jag känner på mig att AIn i detta spel kommer... Ja, rocka?

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damn! Fucking fuckshit! Adrenalinet pumpar genom mitt blod nu, fyfan vilken jävla bra trailer! Nu jävlas ska jag ha en PS3 till release av detta spel!

Jag älskar verkligen karaktärerna, de känns mer levande än tidigare. Tror inte ens jag sett så levande karaktärer i ett spel förut... Dessutom så ser fysiken asnajs ut, titta bara på hur polisbilen skrynklas ihop när den krockar med lastbilen! Och, min favoritdetalj var brandmannen som flydde från explosionen. Jag menar, kolla in hans ansiktsuttryck! Det ser verkligen levande och autentiskt ut! Jag känner på mig att AIn i detta spel kommer... Ja, rocka?

^_^

Och slagsmålet :D

Och om man stoppar exakt innan polisbilen krockar med långtradaren så ser man hur vinklad den är.

Och halsbandet som vinglar. Och Nikos ansiktsuttryck. Och att vattnet sprutar på skärmen som i VC.

Åh, längtan.

@Vinnie: Fantastico. GTA håller alltid vad dom lovar :)

---

Två bilder jag tog. Notera andra. Huvudet är väl lite FÖR nere?

fv1h9git4co0.jpg

globk9wbg43k.jpg

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och slagsmålet :D

Och om man stoppar exakt innan polisbilen krockar med långtradaren så ser man hur vinklad den är.

Och halsbandet som vinglar. Och Nikos ansiktsuttryck. Och att vattnet sprutar på skärmen som i VC.

Åh, längtan.

@Vinnie: Fantastico. GTA håller alltid vad dom lovar :)

---

Två bilder jag tog. Notera andra. Huvudet är väl lite FÖR nere?

globk9wbg43k.jpg

Ser ut som han bryter nacken av han ^_^ eller så är han närsynt av sig så niko slänger upp sin sko fejset på så han ska kunna se bättre

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...