Jump to content

Skillnad


burken12
 Share

Recommended Posts

Vilka är skillnaderna mellan Liberty City Stories och GTA III?

Inte så många. Det är några byggnader här och där som är olika. Vissa byggnader som finns i GTA III finns inte i LCS och vice versa. Det som märks bäst är nog vid sjukhuset på andra ön. I GTA III är det en enda stor byggplats, medan det i LCS ännu finns en massa byggnader på samma plats. Sedan är det några vägar som har kommit bort/lagts till i LCS.

Några nya gäng och bilar finns det också, och så transporterar du dig också mellan de olika öarna med färjor, eftersom broarna är under byggnad i LCS.

Och så nya uppdrag förstås, men det visste du väl.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur är det med helikoptrar men bron till ssv är väll klar att åka över eftersom jag har sett det på en video samt att pedsen okså åker över flygplan finns väll

Helikoptrar finns inte, förutom i ett enda uppdrag, annars inga.

Bron blir klar efter att man klarat första eller andra ön. Eller, kommer inte ihåg så bra, men jag tror det var så. Annars är det bara hoppa över, då det finns ett stunt där.

Flygplan finns inte. Finns sådana som i VC, alltså oåkbara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle rekomendera att du kör GTA 3 först och sedan LCS. Blir mycket roligare då.. tyckte jag iallfall :shifty:

Edit: Om du vill flygga helikopter så kan du få tag på den på ett speciellt uppdrag... Kolla youtube finns en del filmer hur du ska göra ^_^

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle rekomendera att du kör GTA 3 först och sedan LCS. Blir mycket roligare då.. tyckte jag iallfall ^_^

Edit: Om du vill flygga helikopter så kan du få tag på den på ett speciellt uppdrag... Kolla youtube finns en del filmer hur du ska göra <_<

jag har kört gta III väldigt många gånger

vad blåst man blir av rockstar på baksidan av fodralet får man se när man flyger helikopter :shifty:

Redigerad av burken12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Är det någon skillnad mellan PSP opch PS2 versionen?

Nope.

Eller, ja. Om du vet skylten som finns i GTA III där det står "You weren't supposed to be able to get here you know" (bild), så på samma plats i LCS och PSP-versionen så finns texten "Hello again" och en smiley (bild), medan det på PS2-versionen står "You just can't get enough of this alley, can you?".

Några andra skillnader känner jag inte till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...