Jump to content

har problemmecd uppdraget Deth Row på vice city


jesper93
 Share

Recommended Posts

För det första bör du ha fullt i både health och armor.

Sedan gäller det ha ett par olika, väldigt bra och effektiva vapen. Sniper, M4, Ruger och Uzi borde vara de som det går bäst med. Du kan köpa dem på olika vapenaffärer (Ammu-Nation).

Det går ju på tid, så för att komma till soptippen fortast möjligast så kan du ha en helikopter utanför Malibu Club direkt när du kommer ut därifrån. Sedan flyger du dit och landar en bit utanför infarten.

Till först kan du spränga bilen som blockerar infarten, då är det två, tre gubbar mindre direkt. Sedan är det att bara att börja peppra en för en, men ha inte för bråttom. Stå på tillräckligt avstånd från dem så blir du inte träffad lika lätt. Om de kommer emot dig, skjut dem så fort du kan med t.ex uzi som du kan sikta med. Fortsätt så, gå inte för nära dem. För de som står högre upp på de olika maskinerna som finns där, använd snipern som du kan zooma in och ut med.

När du kommer fram till Lance så vaknar han upp, och före ni åker därifrån kan du kolla om det finns fler att skjuta. Om, så gör det. Om du behöver mera health, så finns det att hämta uppe på en sån dära maskin (har ingen aning om vad det ska föreställa...), det borde vara den gröna om jag minns rätt. Sedan tar du bilen som står bredvid hallen där Lance var och kör därifrån, men se upp, du blir jagad av en tre, fyra bilar. När du kommer ut från soptippen, gasen i botten och kör rakaste vägen ut till motorvägen, och sedan om det behövs till Pay'n Spray. Sedan kör du så fort som möjligt till sjukhuset och lämnar Lance. Klart!

Hoppas det hjälper. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första bör du ha fullt i både health och armor.

Sedan gäller det ha ett par olika, väldigt bra och effektiva vapen. Sniper, M4, Ruger och Uzi borde vara de som det går bäst med. Du kan köpa dem på olika vapenaffärer (Ammu-Nation).

Det går ju på tid, så för att komma till soptippen fortast möjligast så kan du ha en helikopter utanför Malibu Club direkt när du kommer ut därifrån. Sedan flyger du dit och landar en bit utanför infarten.

Till först kan du spränga bilen som blockerar infarten, då är det två, tre gubbar mindre direkt. Sedan är det att bara att börja peppra en för en, men ha inte för bråttom. Stå på tillräckligt avstånd från dem så blir du inte träffad lika lätt. Om de kommer emot dig, skjut dem så fort du kan med t.ex uzi som du kan sikta med. Fortsätt så, gå inte för nära dem. För de som står högre upp på de olika maskinerna som finns där, använd snipern som du kan zooma in och ut med.

När du kommer fram till Lance så vaknar han upp, och före ni åker därifrån kan du kolla om det finns fler att skjuta. Om, så gör det. Om du behöver mera health, så finns det att hämta uppe på en sån dära maskin (har ingen aning om vad det ska föreställa...), det borde vara den gröna om jag minns rätt. Sedan tar du bilen som står bredvid hallen där Lance var och kör därifrån, men se upp, du blir jagad av en tre, fyra bilar. När du kommer ut från soptippen, gasen i botten och kör rakaste vägen ut till motorvägen, och sedan om det behövs till Pay'n Spray. Sedan kör du så fort som möjligt till sjukhuset och lämnar Lance. Klart!

Hoppas det hjälper. :)

tack Quattro :mellow: du är bäst :doh: Redigerad av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
men snälla om det är på ps2 så tryck in o o r1 o o o r1 r2 l1 och sen flygfusket flyt fusket hoppa fusket sättkanontornet där bak och skut för ekstra fart fusket jag skrev ger en pansarvang

det kansek itne är så att folck vil fuska hela tiedn för att det itne är licka roilgt då :teehee:>_<:angry::D^_^:w000t:(w00t):doh::>

Interpunktion, människa. Interpunktion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det kansek itne är så att folck vil fuska hela tiedn för att det itne är licka roilgt då :)^_^:confused::wub:>_<:D(w00t):doh::>

Interpunktion, människa. Interpunktion.

HAHA! Dagens garv Henki... ;) Fast hans stavning kan det ju kanske finnas en logisk förklaring till om du tar en "ekstra" titt på hans profil.. :P

Personal Info

gustav812

12 years old

Born May-10-1995

Nåväl, on-topic för i helvete.. :D

Jag minns själv vilka otroligt stora problem jag hade med det där uppdraget, när jag satt och spelade Vice City på min Playstation 2a, som jag fått på min trettonde födelsedag (fick både spelet och PS2an) - i December 2002 - när spelet alltså var relativt nytt, det vil säga (den 10-Maj fyller för övrigt Gustav 13.. :P Nåväl...)!

Efter mycket om och men så klarade jag hur som hellst uppdraget, och i dagsläget har jag klarat uppdraget på både X-box, PS2 och dataversionerna åtskilliga gånger, så jag tror mig ha några värdefulla tips att komma med!

Jag brukar göra som följande:

Först fixar jag en snabb bil och köra dit med. Jag kör vägen norrut, upp till vägen som går in mot Leaf Links golfklubb, där svänger jag in och kör över bron, in i Little Haiti och bort mot soptippen! Där hoppar jag ut ur bilen en bra bit innan ingången, och skjuter sönder bilen i ingången. Sedan försöker jag att ta så många fiender som möjligt med snipern, innan jag går in.

Väl där inne så använder jag Spaz-shotgun (heter den så? Den bästa av dem i alla fall, som finns borta på flygplatsen, under stunt-rampen! Ett tips: köp många av den billigaste shotgun-modellen, som går på 500, så du har mycket ammo i den, och sen åker du till flygplatsen och ersätter den med Spaz-modellen som finns där. Vips så har du den bästa shotgun-modellen med väldigt mycket ammo till ett väldigt billigt pris..)

Nåväl, jag skjuter ner de fiender som finns i närheten och dom borta vid sopbilen, sen så tar jag bakvägen, runt sophögen (det vill säga att jag inte går vid sopbilen!), och skjuter ner snubben på lyftkranen med sniper. Dom som är inne i skjulet där Lance är fångad tar jag antingen med shotgun eller med sniper, veroende på avstånd. Väl där inne så tar jag med mig Lance till sopbilen, om jag inte spelar på X-box, då sopbilen av någon jävla anledninge är försvunnen då! Då tar jag istället den Sentinel som står bredvid skjulet, och kör det snabbaste jag kan till Pay-n-spray, som Henki redan tidigare nämnde!

Sedan så är det bara att köra bort till skjukhuset med Lance, så har man klarat uppdraget!

Behövs hjälp till fler uppdrag så är det bara att höra av sig till mig - kan skiva detaljerade beskrivningar till alla - då jag varvat spelet över trettio gånger, och även varvat det på samtliga konsoller som det finns utgivet till! :) Hoppas att detta hjälpte! ;)

// Lofon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...