Jump to content

Udda saker som ni har sett


Kebab
 Share

Recommended Posts

(Varning för en aningen missvisande trådtitel)

Häromveckan råkade jag se min rektors penis, och då tänkte jag "Oj, det här var udda. ^_^ " (Själva situationen alltså; det faktum att jag har sett rektorns snopp.)

Så jag kom att tänka på att en tråd där vi berättar om konstiga och speciella saker som vi har sett skulle vara ganska intressant.

Ni kanske har sett en död människa? En hund med två huvuden? Kungen i civila kläder? Din bästa kompis masturbera?

Lätta era hjärtan. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Varning för en aningen missvisande trådtitel)

Häromveckan råkade jag se min rektors penis, och då tänkte jag "Oj, det här var udda. :whistling: " (Själva situationen alltså; det faktum att jag har sett rektorns snopp.)

Så jag kom att tänka på att en tråd där vi berättar om konstiga och speciella saker som vi har sett skulle vara ganska intressant.

Ni kanske har sett en död människa? En hund med två huvuden? Kungen i civila kläder? Din bästa kompis masturbera?

Lätta era hjärtan. :ermm:

Måste bara fråga: Hur gick det till? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går mot parkeringen nära mitt hus och ser en röd bil med ena dörren öppen. Böjd över bilen står en man i blinkande dykardräkt och pratar ett främmande språk med någon som skriker inuti bilen. Eller det är vad jag tror .. Nåväl, inne i bilen hör jag två kvinnor - båda har ficklampor som de lyser runt och jag kan se att de har långa vita klänningar på sig. Jag blir helt tagen! Vad är det här? Dykaren tittar på mig och hans dräkt blinkar lite extra. Han har mörka glasögon. Jag vänder snabbt om och försvinner därifrån.

Jag var drogpåverkad då, men det är fortfarande det skummaste jag sett. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, hur kommer det sig?

Måste bara fråga: Hur gick det till? ^_^

Efter en fotbollsturnering i skolan så gick jag in i det omklädningsrummet som jag trodde att alla mina kompisar var i (jag hade själv inte varit med och spelat.) Men när jag slänger upp dörren så ser jag istället min rektor, helt ensam och spritt språngandes naken istället. :ermm:

Alltså, det var ju inte pinsamt eller så, vi stod till och med och snackade ett tag. Det är mest såhär i efterhand som jag har kommit på att "Fan, det är nog inte speciellt många som har sett sin rektors penis :whistling: " Så jag tycker att det är ganska udda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var påväg hem från en kompis en fredagkväll. Lätt filosoferande promenerar jag sakta nerför backen mot Storgatan då jag hör röster som närmar sig. Ett gäng på tre pers, något berusade, vinglar runt hörnet och går nerför samma backe som jag. De behövde hela vägbredden för att kunna gå! :D:unsure::(

En av dem vinglar fram till en björk som var vid ett hus vid gatan och säger ganska sluddrigt "nu ska jag hoppa".

Efter detta så står han bara där och stirrar på den där björken från ca. 1.5 - 2 meters håll.

Hans kompisar står och tittar på honom en stund och så säger en av dem "har du hoppat färdigt nu?"

"Nä", svarar han vi björken. "Nu går vi till torget och spöar poliser!".

Turligt nog för dem så hann de just runt hörnet då det kom en polisbil som passerade korsningen där de var ca 10 sek. tidigare. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var påväg hem från en kompis en fredagkväll. Lätt filosoferande promenerar jag sakta nerför backen mot Storgatan då jag hör röster som närmar sig. Ett gäng på tre pers, något berusade, vinglar runt hörnet och går nerför samma backe som jag. De behövde hela vägbredden för att kunna gå! :( :( :cry:

En av dem vinglar fram till en björk som var vid ett hus vid gatan och säger ganska sluddrigt "nu ska jag hoppa".

Efter detta så står han bara där och stirrar på den där björken från ca. 1.5 - 2 meters håll.

Hans kompisar står och tittar på honom en stund och så säger en av dem "har du hoppat färdigt nu?"

"Nä", svarar han vi björken. "Nu går vi till torget och spöar poliser!".

Turligt nog för dem så hann de just runt hörnet då det kom en polisbil som passerade korsningen där de var ca 10 sek. tidigare. :P

HAHAHA!!!! :cry: Fett kul det skulle vart att va med!!!! Gillar när folk blir fulla, alla blir så roliga :cry::lol:

Var med om en gång när mina klass kamrater blev fulla :D Jag och en kompis satt hemma hos han och spela data när min mobil ringde:

- Kom till parken, Dina klasskamrater är stupfulla!!

- Vi kommer, sa jag

Så åkte vi till parken och där var en klasskamrat som satt på en bänk och spydde som om man trodde att han skulle spy upp magsäcken :D och så var det den andra klasskamraten som sprang och vela som en idiot :D Vi frågar den minst fulla av dom (han som sprang runt som en idiot) och han kom fram till min kompis och sa:

- Vad ful du är!! (det var hans kompis också men nu verkade det som om han inte gillade honom konstigt nog :unsure: )

- Vad har jag gjort, frågade min kompis.

- DU ÄR FUL, skrek han sen...

- Du är för full för att fajtas, sa min kompis... Men visst kan du få ta ett slag sa han...

Och han tog sats... Siktade... Slog... Missade och ramlade ihop i en hög på backen :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade varit ute på stan hela dagen, sedan går jag till porten till trapphuset där jag bodde. Såg en man gå in i hissen innan jag hann komma in, han åker högst upp i byggnaden (6 våningar). Jag kommer till hissdörren, trycker ner hissen från sjätte våningen, det tog ett litet tag innan den kom ner.

Hissdörren öppnas, och där står mannen som gick in tidigare. :(

Han hade typ puckelrygg, hade händerna bakom ryggen, lutade rätt mycket frammåt. (Vinglade ingenting O_o)

Hade en gammal skinnjacka, gammal keps, och trasiga jeans.

Jag blev lite rädd eftersom att han åkte ända upp, och sedan ner igen utan att säga något, eller se arg ut.

Så jag hälsade, men fick inget svar. (Jag bodde på fjärde våningen.)

Nu var jag nästan framme på plan 4, då mannan helt plötsligt säger; "Jag har badbyxor på mig." och säger inget mer.

Jag stod bara helt tyst med sådant ansikte :unsure: och trodde att han skulle göra något med mig.

Hissdörren öppnas, och fort som fan ut, och in till lägenheten. Slut!

:D

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni rört en död människa då? Det har jag gjort :/

Jag ocksa. Fast det var min mormor och inte sarskillt udda.

En udda grej jag har sett var nar vi satt och at pa en av "backpackergatorna" i Ho Chi Minh City (aka Saigon (Vietnam)) och vi horde det klassiska "wanna buy books, wanna buy books" som det brukar lata fran de inhamska boksaljarna som man ser lite overallt. Det speciella denna gang var att det var en vasterlansk kvinna med denna bokstapel som i vanliga fall vietnameserna kutar runt med, och extremt javla speedad. Hon gick runt och hetsrokte sin cigarett och gjorde den har wanna-buy-books-grejen fast utan att ta nagon notis om oss eller nagon/nagot annat. Mest knarkade manniskan jag sett nagonsin, och ganska udda.

Nakna gatubarn som blir utsmiskade fran MC-Donalds efter att ha sprungit fram till mitt bord och tagit min polares Slush nar han var pa toa ar ju ganska udda det med. Jag lat det ske mest for att fa bevittna det. I Bangkok finns det manga udda grejer ocksa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...