Jump to content

Football Manager 08


kicken
 Share

Recommended Posts

Nu har ja slutat som tränare för Liverpool. Förlårade nästan varje match man körde. vunnit typ 1 match i premier league ovagjort 2matcher förlårat 8-10matcher. Så ja tränar Manchester United nu.

BTw nån som vet fortförande om nån annan i mitt lag kan sköta spelarnas bud asså kontrakt om hur länge de ska stanna i mitt lag.

Haha, då är du en dålig manager :(

Tror man inte kan göra det men du kan kolla under "Val" tror jag det var. Manager --> Val Om jag har rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hittade en taktik för DIF fast ja hadde kryssat i för FM2008 och filen som ja hittade var från 2006.

Syftar på denna:

SM Guld med Dif

Den är från 2006

Kryssa i? Vad snackar du om :S

Den funkar på 08 också. Gå in på dina tactics och välj "Ändra taktik" och sedan importera och leta upp den och så är den där :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...

Sry om ja bumpar denna tråd.

Nu är det så att jag och en kompis ska lira Football Manager 2008 genom multiplayer. Vi har gjort en hamachi server men efter han har skapat en server så får ja inte upp hans. Vi vet inte om vi har gjort rätt eftersom detta är första gången vi spelar Football manager 08 tillsammans. Så min fråga är hur gör vi för att kunna köra tillsammans eftersom ja inte får upp hans server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry om ja bumpar denna tråd.

Nu är det så att jag och en kompis ska lira Football Manager 2008 genom multiplayer. Vi har gjort en hamachi server men efter han har skapat en server så får ja inte upp hans. Vi vet inte om vi har gjort rätt eftersom detta är första gången vi spelar Football manager 08 tillsammans. Så min fråga är hur gör vi för att kunna köra tillsammans eftersom ja inte får upp hans server.

Har ni samma version av FM? Har din kompis bockat i "run as server" i inställningarna? Ingen av er har en gul prick i Hamachi för den andra? Kan du ansluta till honom i andra spel genom Hamachi? Har du testat hosta en server?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...