Jump to content

GTASajten Song Contest - Special Edition!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Kan ni sluta, vad har ni för aning om det? Lägg ner. Jag är ledsen om jag låter tjurig men det är jobbigt att höra hela tiden.

Det är klart. Copycat:ar man från BBB så kan man inte annat än vinna, jag förstår att alla är lyriska redan innan ni offentliggjort låten Jag själv sitter lite som på en varm stol och hoppas att ni kan hålla samma fina klass som BBB även den här gången.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är klart. Copycat:ar man från BBB så kan man inte annat än vinna, jag förstår att alla är lyriska redan innan ni offentliggjort låten Jag själv sitter lite som på en varm stol och hoppas att ni kan hålla samma fina klass som BBB även den här gången.

Hur har vi härmat dem?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har vi härmat dem?

Pja, härmat och härmat. Jag gillar att flika in BBB överallt. Men Kebab var med när de startades så jag tror nog jag vet var han fått sin idé ifrån. :(

Nej, självklart har ni inte härmat. Men det är lite komiskt, straxt efter att Kebab varit med och hjälpt mig med musikvideon till BBB så kommer det en låt från honom och dig med ungefär samma stil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pja, härmat och härmat. Jag gillar att flika in BBB överallt. Men Kebab var med när de startades så jag tror nog jag vet var han fått sin idé ifrån. :(

Nej, självklart har ni inte härmat. Men det är lite komiskt, straxt efter att Kebab varit med och hjälpt mig med musikvideon till BBB så kommer det en låt från honom och dig med ungefär samma stil.

Det var jag som föreslog Looking For Freedom. Jag har aldrig hört dom där BBB. Så nej, självklart har vi inte härmat, ett minsta dugg ;)

Att du gillar att flika in dem överallt har jag märkt, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var jag som föreslog Looking For Freedom. Jag har aldrig hört dom där BBB. Så nej, självklart har vi inte härmat, ett minsta dugg :(

Att du gillar att flika in dem överallt har jag märkt, ja.

Jag tror inte direkt att ni ska vinna. Ingen kan ju ha någon aning om vem. Ni vann väl förmodligen sist pga. att ni var två, och sjöng just den låten som är ganska känd som lite småfjantig och lite såhär, göra sig manlig. Blabla. Vad ganska roligt osv.

BBB?

Som jag säger det är det Barbados bög Magnus.

Puss. Jag och Kicken äger alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte direkt att ni ska vinna. Ingen kan ju ha någon aning om vem. Ni vann väl förmodligen sist pga. att ni var två, och sjöng just den låten som är ganska känd som lite småfjantig och lite såhär, göra sig manlig. Blabla. Vad ganska roligt osv.

Nej Vicke

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad tusan, hur många gånger ska det här behöva tas upp egentligen? Bara för att vi vann våran första och hittills enda tävling ganska stort så betyder det väl knappast att vi kommer göra det igen?

Jag vet inte hur det är med er, men jag vågar tala för båda mig själv och Tweak när jag säger att det inte har någon betydelse vilken plats man kommer på. Självklart känner man sig lite stolt när man vinner, men jag kan knappast säga att jag kände mig extra lycklig just för det. Det må låta klyschigt, men faktum är att jag är stolt nog över att vi deltog över huvud taget. ;)

Och det där med att vi skulle ha en fanclub är knappt värt att kommentera, idioti i all sin glans om ni frågar mig. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad tusan, hur många gånger ska det här behöva tas upp egentligen? Bara för att vi vann våran första och hittills enda tävling ganska stort så betyder det väl knappast att vi kommer göra det igen?

Jag vet inte hur det är med er, men jag vågar tala för båda mig själv och Tweak när jag säger att det inte har någon betydelse vilken plats man kommer på. Självklart känner man sig lite stolt när man vinner, men jag kan knappast säga att jag kände mig extra lycklig just för det. Det må låta klyschigt, men faktum är att jag är stolt nog över att vi deltog över huvud taget. ;)

Och det där med att vi skulle ha en fanclub är knappt värt att kommentera, idioti i all sin glans om ni frågar mig. :(

Självklart talar du för mig också, och du har så himla rätt :wub:

Det roligaste är alla kvällar framför datorn som förgylls av att sjunga och höra låten ta sin form och till sist få höra den färdiga versionen :D

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad tusan, hur många gånger ska det här behöva tas upp egentligen? Bara för att vi vann våran första och hittills enda tävling ganska stort så betyder det väl knappast att vi kommer göra det igen?

Jag vet inte hur det är med er, men jag vågar tala för båda mig själv och Tweak när jag säger att det inte har någon betydelse vilken plats man kommer på. Självklart känner man sig lite stolt när man vinner, men jag kan knappast säga att jag kände mig extra lycklig just för det. Det må låta klyschigt, men faktum är att jag är stolt nog över att vi deltog över huvud taget. ;)

Och det där med att vi skulle ha en fanclub är knappt värt att kommentera, idioti i all sin glans om ni frågar mig. :(

Det vet jag inte, Ante.

Men däremot att få EN röst. Iaf för mig. Då börjar jag känna mig lite stolt. Alltid roligt att få en röst. Men det handlar ju också om att man själv känner sig stolt över sin låt. Men det gör man ju inte jämnt (åka pendeltåg).

Nej Jakob?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...