BigBear Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Kan tipsa om Portal The Flash Version också. Galet skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Göra samma sak som du gjorde med det första ögat? Hmm ok. Men varför fanns det typ en blå/grön rör mellan ögat och roboten? Eller skit i, jag orkar fan inte klara Robot kärringen . Har typ tröttnat på spelet . Redigerad 18 oktober, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Kan tipsa om Portal The Flash Version också. Galet skoj Blir tokig på level 15. Hur tusan ska man klara den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Gillade humorn i spelet, synd att det var så kort. Nästa steg, när jag orkar skaffa HL2 igen, är att få igång detta: http://www.primotechnology.com/2007/10/17/...-life-2-portal/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Blir tokig på level 15. Hur tusan ska man klara den? Själv kom man till 31.. sen orkade jag inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Hmm ok. Men varför fanns det typ en blå/grön rör mellan ögat och roboten? Eller skit i, jag orkar fan inte klara Robot kärringen . Har typ tröttnat på spelet . Då missar du världens underbaraste spelslut. Det var ju inte ens svårt att klara "henne". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Kan tipsa om Portal The Flash Version också. Galet skoj Sitter fast på nivå nio. Svårt juh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Skulle någon kunna göra en Spoiler på hur spelet slutar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Det här var kul. Inte så svårt, bara. Jag klarade alla testen utan problem utom slutet på test 18 (men när jag sedan kom på lösningen så var den pinsamt lätt. Jag har precis klarat Portal. Sista banan var verkligen roligast. Och slutbossen var verkligen en intresant och rolig strid. Slutet var verkligen komiskt. Slutlåten var ju helt underbar. Och väldigt kul att man rymde och förstörde datorn och så visade det sig att där fanns tårta. Men jag undrar lite om man dog i slutet eller inte. När man har klarat spelat så kan man spela om bana 13-18 i en högre svårighetsgrad. Lajnux: Test 9 är enkelt. Du bara skjuter portal så du kommer till kuben, skjuter sedan en ny genom den lilla gluggen övanför kraftfältet så att portalen hamnar i nästa rum och går genom portalen på din sida. Stammper: Test 15 är lite lång och kronglig. Jag fick också fundera en stund innan jag klarade det. Om det var första grejen så är lösningen rätt enkel. När bollen är i din del av rummet så skjuter du en portal där den träffar. Sedan skjuter du en på andra sidan så bollen åker in genom det andra kraftfället (Där motagaren är). Sedan springer du genom kraftfälltet och gör en portal där bollen studsar mot väggen innanför kraftfälltet och en rakr ovanför motagaren och sedan är det klart. Det gäller bara att man gör det snabbt eftersom bollen håller inte länge. Redigerad 20 oktober, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Är det bara jag som tror att man överlever efter att ha dödat "henne" (vad heter hon egentligen?) när man ligger på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Är det bara jag som tror att man överlever efter att ha dödat "henne" (vad heter hon egentligen?) när man ligger på gatan? "Hon" heter GLaDOS. Jag vill att man ska överleva så jag rätt mycket "låtsas" att man gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Har klarat ut portal igår. Underbart spel Men FÖR KORT!! Måste ju älska alla turrets "Are you still there?", "can you come over here?" Men 2 saker: 1. Varför har hon stödben? Lite läskiga faktiskt 2. Har nån fatta dom där teknen på väggarna??? Ja fattade bara pilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 2. Har nån fatta dom där teknen på väggarna??? Ja fattade bara pilarna Vilka tecken? Menar du det i början på varje bana som säger vad man skall göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Vilka tecken? Menar du det i början på varje bana som säger vad man skall göra? Nej, exempel. Den banan man första gången möter turrets. Då finns det ju en trasig vägg, eller öppning av nåt slag. Om man går in och direct till höger finns det röda teckningar om typ portaler och turrets. Men vad det ståreller vad dom menas med har jag ingen aning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nej, exempel. Den banan man första gången möter turrets. Då finns det ju en trasig vägg, eller öppning av nåt slag. Om man går in och direct till höger finns det röda teckningar om typ portaler och turrets. Men vad det ståreller vad dom menas med har jag ingen aning.. Jaha. Jag tror att det skall föreställa sådant som försökspersoner innan dig har skrivit. Men, jag är inte säker på det, eller på vad du egentligen menar. Du kan ju alltid print screena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jaha. Jag tror att det skall föreställa sådant som försökspersoner innan dig har skrivit. Men, jag är inte säker på det, eller på vad du egentligen menar. Du kan ju alltid print screena Enkelt... Detta är dom första man får se Men om det är som du säger, Andra "Test objekt". Då måste dom också ha rymt. För man ser ju lite längre fram efter hon försökte grilla en massor av tecken lite då och då?! Och alla dog var då? vid bossen? Och att bossen inte tänkt på det innan då. Att vissa kan klara sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Har inte följt denna topic så mkt. Men är detta gratis? vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 är spelet värt o skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Har inte följt denna topic så mkt. Men är detta gratis? vad gör man? Det är inte gratis. Det är ett pusselspel där man ska ta sig igenom banor med hjälp av ett portaler som man själv skjuter ut med hjälp av ett vapen. är spelet värt o skaffa? Du kan ju alltid köpa The Orange Box så får du HL2 ,HL2 Episod 1, HL2 Episod 2, Team Fortress 2 och Portal till priset av ett spel Redigerad 31 oktober, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Varför har hon stödben? Lite läskiga faktiskt Så att det inte ska göra så ont när hon ramlar från höga höjder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts