Mikolan Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 http://mikolan.com/images/Portal_Logo.jpg Hittade ingen tråd om Portal, så tänkte att jag skulle skapa en Körde igenom spelet på ett LAN i helgen, grymt roligt spel. Håller på med Advanced banorna atm, klarat första. Här kan vi då diskutera detta underbara spel, och hjälpa varandra när vi fastnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Tror jag är på 16-17 eller något där man måste först hoppa igenom en portal, trycka en knapp sen sätta ut 2 nya portaler innan dörren stängs, rätt stressigt Hursomhelst är det ett riktigt bra spel VALVe har gjort det igen Redigerad 14 oktober, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Klarade också ut det under LANet, men har inte orkat ge mig i kast med bonusbanorna än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vart kan man köpa detta spel? Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Själva spelet var kort och enkelt, men jösses vad rösterna är roliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vart kan man köpa detta spel? Vad går det ut på? Köper du Orange Box i en butik eller via Steam (tror att du även kan köpa Portals separat i Steam) får du med Portals. Kort och gott går det ut på att du har en typ av gevär som skjuter portaler, en blå och en orange. Lite enkelt kan man säga att du går in genom den ena och kommer ut från den andra, till exempel lägger du en orange portal i taket på andra sidan rummet och en blå precis under dig, du kommer då falla ner från orangea. Sen ska du lösa olika pussel av olika svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Låten i credits är ju helt klart bäst! http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=095_Po...Still_Alive.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Klarade ut spelet nu! Underbart slut, kunde inte undvika att skratta Haha, tack Gizmo Helskön låt. Redigerad 14 oktober, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Har tagit mig igenom nästan alla testchambers nu, tycker att det är grymt kul. Fast det har inte blivit något de senaste dagarna. Fick dock det mesta av slutet spoilat för mig eftersom jag kollade på när Hew klarade det. :/ Kommer man kunna göra egna banor föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Kommer man kunna göra egna banor föressten? Yes! ganska säker på det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Eftersom man kan "importera" maps så tror jag det kommer att vara mycket möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 http://www.portalmaps.net/browse.php custom maps!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Om jag har fattat det rätt så måste man ha Half Life 2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Om jag har fattat det rätt så måste man ha Half Life 2 eller? Det som man kan *viskar* behöver man inte HL2 för iaf.. Redigerad 14 oktober, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Man behöver inte HL2 för det nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Någon som vet vad jag ska göra här för att komma vidare? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/7ka0rk40hods.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Hoppa upp på en av de där plattformerna där bak och gör en portal in i gången framför dig, sen gör du en portal på väggen och går igenom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Hahaha, älska sista banan. <3 ;D -- Fattar inte hur dom kunde missa den där missilrakten, liksom dom puffrade ju. .________. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Vad ska jag göra med den här ögat? (Detta är inte den första ögat utan detta är ögat som kommer när man skjuter en missil på jävelen. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/kfkkt51glw2k.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Vad ska jag göra med den här ögat? (Detta är inte den första ögat utan detta är ögat som kommer när man skjuter en missil på jävelen. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/kfkkt51glw2k.jpg Göra samma sak som du gjorde med det första ögat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts