Jump to content

Multiplayer


Cortez
 Share

Recommended Posts

Rockstar har bekräftat att multiplayer kommer finnas med i GTA IV... och att det inte kommer vara ett MMO. Vad vill ni ska finnas med? Och vad tror ni?

Vill ni ha ett CO-OP läge? Eller vanlig deathmatch? Eller kanske något spelläge vi redan sett i LCS och VCS:s PSP-versioner?

Jag är ärligt talat inte så intresserad av multiplayer delen av GTA IV. När jag hörde att LCS och VCS skulle få multiplayer, så brydde jag mig inte ens om det. Men det kan vara kul att veta vad majoriteten vill ha när det kommer till multiplayer i ett GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockstar har bekräftat att multiplayer kommer finnas med i GTA IV... och att det inte kommer vara ett MMO. Vad vill ni ska finnas med? Och vad tror ni?

Vill ni ha ett CO-OP läge? Eller vanlig deathmatch? Eller kanske något spelläge vi redan sett i LCS och VCS:s PSP-versioner?

Jag är ärligt talat inte så intresserad av multiplayer delen av GTA IV. När jag hörde att LCS och VCS skulle få multiplayer, så brydde jag mig inte ens om det. Men det kan vara kul att veta vad majoriteten vill ha när det kommer till multiplayer i ett GTA.

Ah, gött! Det skulle ju vara rätt kul med CO-OP liknande läge, deathmatch är inte så kul i GTA tycker jag. :huh:

Hur är multiplayern i LCS och VCS? Jag har inte kört något av dem... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är multiplayern i LCS och VCS? Jag har inte kört något av dem... :)

Har bara kört multiplayer på VCS med en polare, vi körde idag också. :P

Det är rätt så kul, men eftersom jag gillar LCS mer än VCS så tror jag att LCS multiplayer är roligare! :)

Hoppas det finns Split-Screen med alla mp-lägen som i VCS och många fler! Även online CO-OP skulle vara kul, inte deathmatch online dock... Skulle vara bra med röststöd till GTA IV, underlättar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något i stil med GTA2s multiplayer och lätt COOP!

edit: racing som ovanstående nämnde kan nog också bli kul! Särskilt om man skulle kunna göra egna banor och lägga till objekt från spelet (typ som MTA).

Redigerad av XaaR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...