Jump to content

GTA Guide Hemsida bl.a Uppdrag, HP m.m


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Tjabaa ! Ju, jag tänkte typ... Nu när jag klarat hela spelet på GTA 1-2-3-VC så kanske jag kan göra en hemsida med guide (Text, Bilder och Filmer)! Jag tänkte typ om den skulle innehålla typ en karta över alla 100st Hidden Package, Guides till alla Uppdrag och mycket mer =) På Svenska.

Typ oftast har jag bara hittat 2 sidor med stora guides. En på holländska (fick översätta på internet för att få reda på va de står :) Lol!) och en på engelska men den e kanske komplicerad.

Så va tycker ni?

P.S Om ni vill att jag ska tilläga nåt till hemsidan som ni kanske vill att jag ska ha med så säg till de här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjabaa ! Ju, jag tänkte typ... Nu när jag klarat hela spelet på GTA 1-2-3-VC så kanske jag kan göra en hemsida med guide (Text, Bilder och Filmer)! Jag tänkte typ om den skulle innehålla typ en karta över alla 100st Hidden Package, Guides till alla Uppdrag och mycket mer =) På Svenska.

Typ oftast har jag bara hittat 2 sidor med stora guides. En på holländska (fick översätta på internet för att få reda på va de står ;) Lol!) och en på engelska men den e kanske komplicerad.

Så va tycker ni?

P.S Om ni vill att jag ska tilläga nåt till hemsidan som ni kanske vill att jag ska ha med så säg till de här.

iden var väl inte dum även om www.gtamissions.com gör sitt jobb väl.

Du får räkna med att det är sjuhelvetes mycket jobb bakom ett sådant projekt.

Får önska dig lycka till om du orkar hela vägen! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle själv tippa på att det smidigare att lära sig engelska fullt ut än att sitta och jobba ihop en stor fet guide. Det finns ju 100 000 massa guider om hur man klarar Unique Stunt #27 i Vice City, problemet är ju bara att det aldrig finns någonting på svenska. Nej, jag säger såhär att det självklart skulle vara bra om det fanns en stor svensk GTA-guide likt wikiGTA, men kan man engelska tillräckligt, så ska det abslout inte komma till behov.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, då gör jag det. Jag kommer även att lägga in en Form på hemsidan så andra kan skicka in sina egna Guider som jag sedan kopierar och lägger in på det ämnet som guiden passar till eller tillhör. Det kommer ta ett tag i alla fall... Desutom, Quatro om du ser detta så får du hemskt välkommen för att vara med och lägga till saker på hemsidan för du vet ju as mkt juh.

Jag kommer att lägga up en ny tråd när sidan e klar då.

Under tiden, Kan ni skicka in det ni tycker att jag ska ha med ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dude det är 100 000 massa olika saker! typ alla bilder på alla bilar till alla gtaspel kommer ta jätte jätte lång tid. Men sedna så skulle säkert jätte jättemånga uppskatta en svensk gta wiki sida

Edit!! gör en lista vad som ska vara med, det är lättare för dig och för alla som vill hjälpa till. låt alla ge förslag till vad som behöver vara med

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...