Jump to content

möss och tangetbord


eminem33
 Share

Recommended Posts

när jag har köpt ett spel så laggar min mus och tangentbord aså de e efter och då menar jag mycke efter och så e det med alla spel dom som har funkat förr också och de e inge fel på mitt grafik kort eller processor eller nåt sånt ! VF laggar det??? tack i förhand...

och jag har inte trådlöst..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser det framför mig.

Du står i kön på EB Games, du känner en kall kår som går över ryggen. Det är då du vet att din mus och tangentbort får NET SPLIT där hemma. Det är blod överallt! Mamma!

Hett tips. Ha musen och tangentbordet med dig i sängen när du sover. Dom behöver socialt umgänge dom också, annars blir dom ledsna och börjar lagga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när jag har köpt ett spel så laggar min mus och tangentbord aså de e efter och då menar jag mycke efter och så e det med alla spel dom som har funkat förr också och de e inge fel på mitt grafik kort eller processor eller nåt sånt ! VF laggar det??? tack i förhand...

och jag har inte trådlöst..

Vänta... va?

OP, jag fattar ingenting :rolleyes:

Ska försöka översätta.

när jag har köpt ett spel så laggar min mus och tangentbord aså de e efter och då menar jag mycke efter och så e det med alla spel dom som har funkat förr också och de e inge fel på mitt grafik kort eller processor eller nåt sånt ! VF laggar det??? tack i förhand...

När han har köpt ett spel så laggar hans mus och tangentbord mycket. Det har blivit så nyligen och det är så till alla spel. Han säger även att det inte är något fel på varken hans grafikkort eller processor. Som pricken över i så undrar han varför det laggar och tackar även för den hjälp han önskar få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...