Jump to content

Stunttävling v3


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Så, nu är det dags för stunttävling igen, Men den här gången är det VC som gäller.

Regler

* Filmen får vara högts 3 och minst 2 minuter lång (inklusive intro och outro)

*LC modden är givetvis tillåten

*Man får köra collab om man vill, men högst 2

*Inga mods som förändrar farten eller sånt får andvändas

Minst 5 högst 20 deltagare

Deadline 1\5 07

Now go stunt :D

Anmälda

Theonly one

Qouad

Godfather

Mr. Magic

Xaeron

Lajnux

Merkky

VickeX

Stevex

Östis (Ostits) (Boobie) (Tuttis) (Kärt barn har många namn :unsure:)

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är med. Men snälla sänk gränsen till en till två minuter, kanske tre om man måste. Det är en tävling så du kan ju inte begära att vi ska lägga in våra bästa stunts till 4 minuter. z_Z

Förövrigt brukade tävlingar ha ett tema som "alla stunts måste vara inom det här området" eller dylikt. Vilket gjorde att det blev en tävling om färdigheter och inte om vem som kan få ihop den bästa videon på ett antal dagar.

Edit: Om du inte vill ändra på gränsen så antar jag att jag ställer upp på att sammarbeta med någon.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är med. Men snälla sänk gränsen till en till två minuter, kanske tre om man måste. Det är en tävling så du kan ju inte begära att vi ska lägga in våra bästa stunts till 4 minuter. z_Z

Förövrigt brukade tävlingar ha ett tema som "alla stunts måste vara inom det här området" eller dylikt. Vilket gjorde att det blev en tävling om färdigheter och inte om vem som kan få ihop den bästa videon på ett antal dagar.

Edit: Om du inte vill ändra på gränsen så antar jag att jag ställer upp på att sammarbeta med någon.

Inklusive intro och outro ska väl inte 2 minuter va alldeles för mycket begärt?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett förslag till omröstningen är att man får posta sin röst och skriva en kort motivation istället för en poll. Då kan man inte rösta på sig själv och det blir mer "proffsigt". Bara ett förslag, så kasta bajs om ni vill.

Bra idé! :)

Hmm...jag är den enda som är ensam :lol: så kan vi ju inte ha det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...