Jump to content

Det Okända


Solid_X
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Inlägg 189
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Efter ett tags funderande så bestämde jag mig för att bumpa den här tråden.

En väldigt äcklig men icke obehaglig sak hände mig nu när satt och åt.

Vid vårat bord har vi ett fönster som blickar utåt mot vägen, jag sitter alltid på hörnet av bordet så jag har fri sikt utåt jaja i vilket fall som helst, när jag tittade ut så såg det ut som typ snödis som föll ner från taket (ni vet när nysnö kommer så blir det som dis när man slänger runt med det) fast det blåste inte ute, och på taket har vi bara packad snö. När det hade åkt ner en bit så såg det ut som ett ansikte i diset och jag vart halvchockad men inte rädd eller dylikt.

Äcklig upplevelse, men inte det minsta obehaglig :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter ett tags funderande så bestämde jag mig för att bumpa den här tråden.

En väldigt äcklig men icke obehaglig sak hände mig nu när satt och åt.

Vid vårat bord har vi ett fönster som blickar utåt mot vägen, jag sitter alltid på hörnet av bordet så jag har fri sikt utåt jaja i vilket fall som helst, när jag tittade ut så såg det ut som typ snödis som föll ner från taket (ni vet när nysnö kommer så blir det som dis när man slänger runt med det) fast det blåste inte ute, och på taket har vi bara packad snö. När det hade åkt ner en bit så såg det ut som ett ansikte i diset och jag vart halvchockad men inte rädd eller dylikt.

Äcklig upplevelse, men inte det minsta obehaglig :S

Jag skulle bli skiträdd! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...