Jump to content

GTA IV - Real Life


-NightHawk-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Det där "nya" WTC blev aldrig av, inte någon av de många förslag som kom.

Lidl Colan och E Cola har liknande logos eftersom båda kopierat Coca Cola logon så nära de kan utan att bli stämda.

Logger och skogsavverkning är ganska uppenbart, men namnet hänvisar fortfarande till "Lager". "Logger" som i skogsavverkning kom naturligt från det.

Den tjocka polisen är ett exempel på att peds har olika kroppstyper, alltså att en del är ovanligt feta. Notera att han ser något onaturlig ut, som modellen egentligen inte skapats så men de scriptat om för att göra honom tjock, vilket kan betyda att man får flera storlekar av samma ped, precis som att samma ped har olika kläder. det kommer öka variationen av peds i spelet.

Sen tycker jag folk ska läsa igenom trådens alla inlägg och inte bara skriva vad de kommer på, när andra redan postat samma sak. That´s just my opinion.

Jag gillar dina åsikter!

Colorna är lika så det kan vara som det redan är. :P

Egentligen tror jag att man bara hittade snabbt på något märke till någon ölreklam... Och Logger (=skogavverkare) passar ju bra tycker jag. Och beviset att de verkligen menar skogavverkare är nog att man hör en såg i början/slutet av reklamen och citatet "the beer that brought the forests down" (reklamerna i San Andreas). My opinion. ^_^

kronos är väl rolex

Finns inga likheter, förutom att de är klockor. Kronos ser dessutom inte så rik ut. (w00t)

Plus att i San Andreas fanns det en reklamskylt för en Crowex-klocka, den var både rik och lik på namnet. Så det är snarare Crowex som är Rolex. :wub:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ca 10 sek in i trailern när den där bilen kör förbi liknar stadsdelen Harlem i NY:

gtaivgata_867121_0.png:)harlem-brownstones_867121_1.jpg

Vart hittade du bilde i så fall kmr dn bliii dööö gryymt spel :D:P Längtarrrr faaaaanannhhhhh :mellow:

Ca 10 sek in i trailern när den där bilen kör förbi liknar stadsdelen Harlem i NY:

gtaivgata_867121_0.png:)harlem-brownstones_867121_1.jpg

Vart tog du bilden i från i så fall kmr spelet bli döö grymt :teehee: Längtar tänk om

det vore nu oktober orka vänta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart hittade du bilde i så fall kmr dn bliii dööö gryymt spel :P:) Längtarrrr faaaaanannhhhhh :mellow:

Vart tog du bilden i från i så fall kmr spelet bli döö grymt :) Längtar tänk om

det vore nu oktober orka vänta

Trailer-bilden gjorde jag själv och Harlem-bilden hittade jag mha Google bildsökning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...