Jump to content

Vad kommer du köpa det till?


JohnnyH87
 Share

Vad kommer du köpa GTA4 till?  

124 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PC lätt !!

Palla köpa PS3 elle XBOX 360 bah för att spela GTA eftersom ja knappt spelar annars .

Lägga så mycke pengar på en konsoll gör man ju inte om man har ett liv...

Men finns väl säkert många som kommer köpa PS3 bara för gta :lol:

Redigerad av Optical
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Du har uppenbarligen inga vänner att spela med, men andra här har det, därför är en konsol väl värt pengarna. Dessutom finns det fler bra spel till 360 och PS3 än GTA4.

Jo vänner har ja men ofta man sitter inne å spelar me polarna på sommarn istället för å va uta å festa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är nog tvungen att rösta på att "Kommer inte köpa det alls" eftersom jag bara har en skitdator just nu, är bara 15 år, svårt att fixa sommarjobb då, har inga pengar till en ps3, och har ej lust att lägga ner något intresse/pengar till att köpa en XBOX360 :/..

MEN OM JAG HADE HAFT PENGAR, då hade det vart ps3 på dirren!

Redigerad av SHAOLiN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SHAOLiN: Sux0r. :lol: Men, spelet kommer fortfarande finnas kvar när du väl får pengar till en ny konsol, annars kan du ju alltid önska dig ett PS3/360 i födelsedagspresent/julklapp.

Jag vet inte hur rika era förlädrar är då, men att punga ut med 6000 för PS 3 tror jag är lite väl mycket för dom också.

360 däremot skulle man kunna få^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur rika era förlädrar är då, men att punga ut med 6000 för PS 3 tror jag är lite väl mycket för dom också.

360 däremot skulle man kunna få^^

Det förstås, skulle nog inte kunna övertala morsan att köpa ett PS3 i present heller. :o

BTw, får nog mitt 360 imorgon.^^

Hoppas jag. var slut i affären men han beställde ett åt mig, det var i tisdags, Hoppas det kommer imorgon, annars kanske jag måste väna tills måndag, kommer väl inga såna leveranser på lördagar och söndagar?

Han har mitt mobilnummer iallafall, han skulle ringa när det kom in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag antagligen mest kommer att köpa next gen-konsoll för GTA4 så blir det nog antagligen 360 eftersom den är den billigaste av de konsoller som kommer att ha GTA4.

Det är inte hugget i sten dock, PS3 kanske kan bli ett alternativ om pappa vill köpa in sig på BluRay-spelaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...