Jump to content

The Getaway 3


Cyper
 Share

Recommended Posts

Tänkte att det är lika bra att starta en tråd om The Getaway 3 för att lägga upp allt info som kan hittas. Finns några bilder men det har inte läckt ut speciellt mycket information om spelet ännu förutom bilder och en liten video. 2st videos

the-getaway-ps3-20050916045717509_839120_0.jpg

the-getaway-ps3-20060117010034312_839120_1.jpg

the-getaway-ps3-20060117010056530_839120_2.jpg

the-getaway-ps3-20060117010107623_839120_3.jpg

the-getaway-ps3-20060117010106233_839120_4.jpg

the-getaway-ps3-20060117010057874_839120_5.jpg

the-getaway-ps3-20060117010032078_839120_6.jpg

the-getaway-ps3-20060117010035562_839120_7.jpg

the-getaway-ps3-20060117010055233_839120_8.jpg

Ser väldigt vackert ut och jag hoppas friheten I spelet utökas. Kommer garanterat att köpa spelet på releasen. Lägger upp mer info då det kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafik grafik... kanske köper, har varken spelat 1an eller 2an :ermm:

Grattis, du har gått miste av några väldigt bra spel. Skulle råda dig till att köpa The Getaway och The Getaway:Black Monday. Jävligt bra spel och det bästa med dom är att de är mer seriösa spel än många där ute. The Getaway har dock mäst gripande story. Angående storyn på båda spelen så är den toppen; det är även cutscenes nästan hela tiden.

Köp båda spelen för tusan! En liten kort recension av Black Monday.

The Getaway blev en självklar storsäljare på marknaden och här kommer nästa spel I serien

- The Getaway Black Monday. Sergeant Mitchell är tillbaka vid London polisens styrka för organiserad brottslighet och morgonen inleds med en räd mot ett hyreshus område. Under det 48 timmarna ställs hans inför kollegornas misstänksamhet, och en ny våg av brott samt Londons mäktigaste man. Samtidigt på andra sidan staden på en boxningsklubb har Eddie'o Connor hamnar I trubbel. En bankstöt gick fel, hans gäng med småbrottslingar har utplånats och den enda allierade han har är den unga småtjuven och datahackers Sam. Hans vänner är döda och någon måste sona för det.

Det som gör The Getaway så stort är den välarbetade storyn och dess seriösa och mogna inslag. Mogenheten I spelandet är det som imponerar mig, självklart finns det flera ton våld med också och svordomarna I spelet saltar dig torr. Ett bra J Ä V L I G T bra spel story mässigt, men när det gäller freeroamandet (friläget) så känns det inte så väl arbetat.

Ljud 7/10

Story 9/10 En väldigt välarbetad och mogen story!

Grafik 6/10 Grafiken känns verkligen okej. Mycket bra.

EDIT: Säg inte att du KANSKE ska köpa dom köp dom!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte spelat getaway 1:an men Black monday har jag spelat.

Det konstiga är att jag hade tråkigt hemma så jag bestämde mig för att gå till OKQ8 för att dom hade specialerbjudande på PS2 spel.

Jag tog bra helt random två stycken.

Det blev "The punisher" och "Getaway: Black Monday".

Och när jag spelade första uppdraget på BM (Black Monday) så fastnade jag direkt framför playstationet.

Hela storyn var som andra sagt så seriös och bra gjord jämfört då med GTA-spelen (Gta ÄR bättre men storyn är inte lika seriös som i BM).

Dessutom så var London-miljön så skön efter allt gta-spelande.

De som gjorde mig arg var att storyn var så kort, kunde varit dubbelt så lång men ändå.

Spelet har exakt lagom svårighet och det är väldigt spännande under hela spelet.

Det som är dåligare är väl free ride, lite tråkigt för det finns inte så mycket att göra jämfört med GTA.

Men nu till 3:an. Det kommer bli ett självklart köp för mig och jag hoppas verkligen att storyn är lika bra om inte bättre och att dom har förbättrat allting (som dom antagligen har gjort).

Skulle även vara roligt med något återbesök från BM. Man kanske kunde se Mitchell i någon cutscene eller spela honom igen :shifty:

Hoppas det kommer till XBOX 360 och inte BARA till PS3 som några spel kommer att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det är sony som gör både ps2/ps3 och the getawayserien så tror jag inte dom vill ge bort dom till microsoft.

Slutsats:The getaway kommer inte komma till microsoft

Tror inte jag heller. Varken Sony eller Team Soho kommer att släppa det till någon annan konsoll är PS3. Ingen av de andra serierna finns till någon annat än PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Tråkigt om Team Soho satsar på grafiken ännu en gång. Den må vara vacker, men fan det är rätt tröttsamt om man än en gång får köra på samma gator med nästan samma bilar. Jag vill ha en längre story, en större karta och mer att göra.

Sedan går det ju att diskutera om de där bilderna stämmer. Jag har själv aldrig sätt sådär mycket folk ute på gatorna i The Getaway.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...