Jump to content

Steven Spielbergs/Michael Bays TRANSFORMERS


Crusader
 Share

Recommended Posts

Första riktiga trailern!

Verkligen bra och spännande trailer. Jag älskar hela grejen med att man får se det ur människornas perspektiv. Gigantiska robotar som invaderar Jorden och andra gigantiska robotar som försöker försvara Jorden.

Ser verkligen spännande och bra ut. Som första filmen så är den ju väldigt viktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första riktiga trailern!

Verkligen bra och spännande trailer. Jag älskar hela grejen med att man får se det ur människornas perspektiv. Gigantiska robotar som invaderar Jorden och andra gigantiska robotar som försöker försvara Jorden.

Ser verkligen spännande och bra ut. Som första filmen så är den ju väldigt viktig.

Jag måste se den här! Den baseras på Transformers Armada väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Otroligt jobbigt sätt att se en trailern :wub:

Kämpar för att kunna titta!

Ja, Yahoo ska tvunget stila till det. Tyvärr har de första thing på den.

Jag måste se den här! Den baseras på Transformers Armada väl?

Nja, mer G1 faktiskt. Den riktiga Transformers. Fast igentligen så baseras den på alla och ingen för det är en helt ny väg och design de tar löst baserat på G1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar ju inte vara samma Transformers som jag växte upp med, dom man kunde göra om till bilar och plan m.m, och några ska väl vara snälla också om jag minns rätt.

Men det är säkert en ball rulle med mycket specialeffekter osv, men det man såg på trailern verkar det bara vara en random actionfilm a la Terminator 3 typ, men kommer säkert se den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...