Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GRYMT spel! Spelat det nu i 2 dagar, tog en dag och klara Single player - Vilket va fint, sniper uppdraget där man skjuter av killens arm älskade jag, grymt fint. Multiplayer är så snyggt med, springa med kulsprutan är helt underbart, högsta streaken är 7 atm på FFA. Favorit banan är nog Bog eller vad det heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får säga såhär, några uppdrag in i spelet:

Det är grymt snyggt och väldigt roligt. Har dock svårt att hänga med i storyn och förstår inte så värst mycket. Låter ganska mycket när folk pratar, även i introfilmerna och så. Sedan är det lite irriterande att nästa uppdrag börjar på direkten efter att ett uppdrag är avklarat. Men det är grymt snyggt och väldigt roligt. Får ta och köra igenom spelet en gång till efter att jag klarat ut det för att verkligen förstå storyn. :mf_doof:

Klarade precis uppdraget då XXXXX's högra/vänstra ben blir mosat av en krashande helikopter och man ska bära honom till säkerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det uppdraget var eeextreeemt segt men extreemt roligt :D Speciellt sniperdelen. (Om det är det jag tror att du menar.)

Det han menar är

när man ligger på hotell taket och sniprar ner den där killen med bara 1 arm... sedan ska man springa till sin egen helikopter och det är massor med motstånd...

Men jag håller med dig JSHC, sniper uppdraget är verkligen grymt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte alls att det var segt. Eller jo, självklart. Segt var det väl. Men jag störde mig inte alls på det. Jag tyckte det var otroligt kul bara. Skitkul!

Nog är uppdraget då man ska

söka efter Al-Asad

drygare.

Föresten. Bara jag som inte märkte att han bara hade en arm? Det är som du säger dock. Sniper, döda, springa till helikopter. Men så vitt jag vet lämnar han en väska, dom checkar innehållet, sedan börjar dom tjaffsa om något och så höjer killen båda sina armar. Ungufärsom. "Pucko!" :D

Jag drog HS där. Grymt snyggt iaf med vinden och allt. Synd att dom inte reagerar tidigare. Man hör ju skottet nästan en sekund innan det träffar. Oh well. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte alls att det var segt. Eller jo, självklart. Segt var det väl. Men jag störde mig inte alls på det. Jag tyckte det var otroligt kul bara. Skitkul!

Nog är uppdraget då man ska

söka efter Al-Asad

drygare.

Föresten. Bara jag som inte märkte att han bara hade en arm? Det är som du säger dock. Sniper, döda, springa till helikopter. Men så vitt jag vet lämnar han en väska, dom checkar innehållet, sedan börjar dom tjaffsa om något och så höjer killen båda sina armar. Ungufärsom. "Pucko!" :D

Jag drog HS där. Grymt snyggt iaf med vinden och allt. Synd att dom inte reagerar tidigare. Man hör ju skottet nästan en sekund innan det träffar. Oh well. :wub:

Han har två armar när du siktar på han, sen skjuter du och träffar armen -> Den åker av. 'Du' för 15 år sen trodde han dog av det men det gjorde han inte. Nu springer han runt 15 år senare med bara en arm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det han menar är

när man ligger på hotell taket och sniprar ner den där killen med bara 1 arm... sedan ska man springa till sin egen helikopter och det är massor med motstånd...

Men jag håller med dig JSHC, sniper uppdraget är verkligen grymt :wub:

Sniper-uppdraget är ju en del utav det uppdraget väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har två armar när du siktar på han, sen skjuter du och träffar armen -> Den åker av. 'Du' för 15 år sen trodde han dog av det men det gjorde han inte. Nu springer han runt 15 år senare med bara en arm.

Så "sniperuppdraget" är det för 15 år senare? Det vet jag iofs. Men jag drog ju HS, och hans arm försvann inte. :wub: Andra gången jag körde skiten så sköt jag han i benet och han ramlade bara. Men det räckte så jag förstår att han lever. Det får man ju se senare också. Oh well. Får väl acceptera att det inte blev så, och sedan spela lite mer för att se vad som händer sen. :D

Jag ser "sniperuppdraget" och uppdraget innan det som ett och samma uppdrag. Och det är det väl också, bara att det är uppdelat i två delar. Båda dom delarna äger iaf.

Edit: "Du för 15 år sedan" är ju föresten Capten Price. Iaf på det uppdraget.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...