Jump to content

Egna mp3-låtar till VCS på PSP!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Min försäkring, 400 kr för tre år, gör att jag får gratis reparation etc, men om de helt måste byta ut den pga att den är totalförstörd, stulen eller borttappad så måste jag betala 700 för en ny. Sen måste jag teckna en ny försäkring på 400 för att få den nya försäkrad. Jag kan alltså inte tappa bort (w00t) en efter en på samma försäkring.

Fast det är klart, har det hänt två-tre gånger tidigare är de väl inte så sugna på att sälja mig en ny försäkring...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får en ny då! :rolleyes: Skärmen är helt fuckad...

Kom ihåg att ge dig till tåls om du vill ha roligheter, och uppgradera inte för VCS eller nåt annat. Jag tjatar, men det är ju så¨användbart! Dessutom finns ingen återvändo när man väl uppgraderat. Och ja, såklart, du kan köra VCS med våra konstiga mjukvaror :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ihåg att ge dig till tåls om du vill ha roligheter, och uppgradera inte för VCS eller nåt annat. Jag tjatar, men det är ju så¨användbart! Dessutom finns ingen återvändo när man väl uppgraderat. Och ja, såklart, du kan köra VCS med våra konstiga mjukvaror :(

Jag lovar till dig här och nu, att om jag får en psp med lägre fw än 2,81 så LOVAR jag att inte uppgradera den. :) Sen får du vara så söt åt mig att du förklarar på ett enkelt språk hur man flashar sitt psp.. :)

Det var väl nån här som laddade hem MGS 1 till pspet? För det kan jag vänta i ett halvår.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovar till dig här och nu, att om jag får en psp med lägre fw än 2,81 så LOVAR jag att inte uppgradera den. :ermm: Sen får du vara så söt åt mig att du förklarar på ett enkelt språk hur man flashar sitt psp.. :(

Det var väl nån här som laddade hem MGS 1 till pspet? För det kan jag vänta i ett halvår.

:) Nu ska jag sluta tjata :) Jag tror det var Fargo, men det kan ha varit nån annan också. Strax ska jag göra en video på ännu en flashning, för att få med den i en QJ-guide som hjälper folk som... ja, du till exempel ^_^

EDIT: Men just det här tricket med egna låtar är helt oberoende av vilken fw du har.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Nu ska jag sluta tjata :( Jag tror det var Fargo, men det kan ha varit nån annan också. Strax ska jag göra en video på ännu en flashning, för att få med den i en QJ-guide som hjälper folk som... ja, du till exempel ^_^

EDIT: Men just det här tricket med egna låtar är helt oberoende av vilken fw du har.

Haha, okej. :ermm:

Det låter braa. Vill ha det gamla soundtracket också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

¡Hola chico!

Jag rensar upp bland mina filer på min PSP inför en resa och ser all gammal strunt som legat där och tagit plats i åratal utan att jag använt det. Mystiskt nog hittade jag en mapp i mina sparfilsdata som tog knappt 170 MB och jag förstod att det måste vara min egen låtlista till VCS. Nå, jag tog inte bort den helt men jag har just nu bättre användning för den platsen än just custom soundtrack till VCS.

Jag kom att tänka på den tråd jag gjorde för åratal sen, läser igenom vad folk tycker och...

Denna tråd bör klistras.

...ja, varför inte, tänkte jag, det skadar ju inte. :confused: Jag gör likadant i LCS-forumet.

Mitt soundtrack:

VCSCustomsoundtrack_1111141_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...