Jump to content

Alla 99 ballonger på bild


Mervin
 Share

Recommended Posts

Här är alla ballonger i GTA Vice City Stories, bilder på dem alla, tagna av mig!

Den sista ballongen skall tas mellan ballong 16 och 17, jag missade ena på kartan.

För alla bilder på ballongerna: Alla 99 ballonger i VCS

*KARTAN ÄR INTE GJORD AV MIG UTAN R0Z och DXT på GTA FORUMS, CREDITS GÅR TILL DOM!

För karta till ballongerna: Karta

*KARTAN ÄR INTE GJORD AV MIG UTAN R0Z och DXT på GTA FORUMS, CREDITS GÅR TILL DOM!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte se kartan, eftersom VCS är det enda GTA-spel som jag med rättvisa kan försöka klara 100% på utan guider. Svaret kanske står i din guide, men jag undrar en sak: Från helikopterplattan på Hyman Condo kan man zomma med sniper rakt västerut. Där ser man en ballong i taket på skyskrapan, men jag kan inte skjuta den. Har försökt med snipern och AK47an, men de verkade inte nå. Det är det närmaste stället man kan stå till fots och försöka skjuta den, men det funkar ju inte. Åkte till mitt sparställe och köpte en Little Wille, för att flyga intill ballongen och skjuta med helikopterns machineguns. Det funkar inte heller! Det är verkligen inte så att jag missar, för jag testar med cockpit-vyn och ser att kulorna träffar där ballongen är.

WTF ska jag göra?! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville ha mera pengar när man tagit alla. Det är ju trots allt 99 stycken och man får cirka 25 tusen. I VC får man väl 100 000 när man tar alla hidden packages, inte sant?

Japp, det stämmer. Och jag har ca 60% av alla Empires just nu (alla är High-Roller) och jag får prick 40k om dagen. Så ja, det är snålt med 25k för 99 ballonger... Fördelen med pengasituationen i VCS är att det är det enda spel hittills som man behövt pengar till nåt. I SA behövde man inte köpa nåt, och de kläder man köpte totalt (även om man handlade som en tok) gick ju på två-tre enkla uppdrag. I VCS kostar bilar, helikoptrar och framförallt hela Empire-grejen pengar, men å andra sidan får man rätt mycket om dagen. Att pröjsa 2000 för att få sina vapen smärtar inte särskilt när man vet vilken inkomst man har. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...