Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering


Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 334
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag bloodytråkigt.

Jag har skapat ett spel i Musen (Fniss!) som heter "Brofloskvi:s spel". Endast inbjudningar, rankat, originalspelbräde och normal tidsgräns. Jag håller bordet öppet till tio över nio, i en halvtimma alltså. Tre spelare sökes, om jag har fått en eller två spelare så startar jag spelet tio över, har jag inte fått någon så stänger jag bordet och återgår till mitt sagoskrivande istället.

Alltså.

Server; Musen.

Namn; Brofloskvi:s spel.

Bräde; Original.

Tempo; Normal.

Ranking; Ja.

Vill ni vara med så logga in på Musen och skriv i spelrummets chat så jag ser att ni är där.

Det var nog allt. Kom helst innan tio över, ifall bordet blir fullt så startar jag innan tio över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad anser du om mitt dilemma där uppe? :rolleyes:

Jadu.. Vice avbröt ju matchen där och du ledde ju nästan över 100 poäng där så Vice hade nog ingen chans där att komma ikapp så mycket egentligen. För det måste väll inte ha varit mycket kvar på matchen? Så jag anser iallafall att du har gått vidare.

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu.. Vice avbröt ju matchen där och du ledde ju nästan över 100 poäng där så Vice hade nog ingen chans där att komma ikapp så mycket egentligen. För det måste väll inte ha varit mycket kvar på matchen? Så jag anser iallafall att du har gått vidare.

You´re the boss. :rolleyes: Nej, vi hade 5 minuter kvar kanske.

Sorry, Vice. :lol:

Qouad, jag kan snart. lägg till mig på msn! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...