Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

http://rapidshare.com/files/60728011/DanPa...Brooke.zip.html

178 bilder med Dan Pat

http://rapidshare.com/files/73435445/emo_girls.rar

1200+ bilder med emo tjejer, men liksom det är en del naket i.

Blir till att ladda hem då jag kommer hem. :D

Och, jag sa inte att 67 bilder var mycket.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla här gillar ju bara emos. :D

Ja. Och särskilt snygga är de inte heller. Det är ju HELT VANLIGA TJEJER som man ser VARJE DAG. Vad i hela friden är det att sitta och glo på internet på? Porr, visst, det fyller åtminstone en funktion, men att hitta "söta" tjejer som posar i speglar litegranna, jag menar, gå ut i riktiga livet istället, börja ES, bli socialt kapabel, gör vad som helst istället, så får ni dessa "söta" tjejers närhet samtidigt som ni till slut kanske inte ens behöver porr.

Äh, jag vet inte. Tycker bara det är lite lustigt. Amatörporr i all ära liksom, men det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja. Och särskilt snygga är de inte heller. Det är ju HELT VANLIGA TJEJER som man ser VARJE DAG. Vad i hela friden är det att sitta och glo på internet på? Porr, visst, det fyller åtminstone en funktion, men att hitta "söta" tjejer som posar i speglar litegranna, jag menar, gå ut i riktiga livet istället, börja ES, bli socialt kapabel, gör vad som helst istället, så får ni dessa "söta" tjejers närhet samtidigt som ni till slut kanske inte ens behöver porr.

Äh, jag vet inte. Tycker bara det är lite lustigt. Amatörporr i all ära liksom, men det här?

afa_959626_0.jpg:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...