Jump to content

MediaPlayer


mR.unicoRn^
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rönnby Radio:

Då har jag Winamp eftersom då kan jag är så jävla 1337 och har det på en annan ljudkanal så att jag kan spela in det utan att MSN och sånt hörs.

Yeah, du ska fan ha en stor eloge att du spelar in varje gång, du kan få någon

skiva eller något som vi har gjort om du vill (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, du ska fan ha en stor eloge att du spelar in varje gång, du kan få någon

skiva eller något som vi har gjort om du vill :ermm:

Jag vann ju en på senaste sändningen (w00t)

Men eftersom jag lyssnar så är det inte så jobbigt att spela in heller. Synd bara att senaste sändningen inte blev så populär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör väl en R2 med ingående förklaringar :ermm:

Musik: Amarok

Lätt den bästa spelaren som finns till Linux just nu, lika konfigurerbar som foobar2000 men ännu lättare att konfigurera (CSS). XMMS som är byggt på winamp passar helt enkelt inte in nånstans för mig :|

Film: Mplayer

Helt enkelt den bästa mediaspelaren, varken MPC, VLC eller någon annan kommer ens i närheten. har aldrig varit så nöjd med en mediaspelare (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg någon som hade ett alldeles underbart tema till foobar2000, där man kunde se albumbilden samt diverse grejer.

Kan den personen vara jättesnäll och skriva en liten guide till hur han fick det så hiskligt snyggt? Bara länkar till alla teman och diverse prylar som behövs, tack på förhand.

(Byter från winamp :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg någon som hade ett alldeles underbart tema till foobar2000, där man kunde se albumbilden samt diverse grejer.

Kan den personen vara jättesnäll och skriva en liten guide till hur han fick det så hiskligt snyggt? Bara länkar till alla teman och diverse prylar som behövs, tack på förhand.

(Byter från winamp :lol: )

Jag är väl en av dom få som använder Foobar, menade du mitt?

foobarjs9_784824_0.png

Kan skriva en guide. Vänta tills imorgon bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Winamp till musik och VLC till film. :lol:

Same here, matey!

Min dator är lite konstig så jag får bara ut höger-kanalen, så jag missar väldigt mycket av gamla låtar. Men med WinAmp har jag fixat en plug-in som ger mono-ljud. Eller så streamar jag bara musiken från datorn till Xbox 360'n till högtalarna för att få stereo. Vad livet ska vara omständigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...