Jump to content

"We're not interested in that model"


gruesome_badger
 Share

Recommended Posts

Hej, jag undrar om nån kan hjälpa mig. Jag läste i en annan tråd att någon hade problem att hitta en vit Limousin som jag tror skulle levereras till Sunshine Autos.

Nu har jag varit där med limousinen, Comet, Ambulansen, Polisbilen, Cheetah, Banshee, Cuban Hermes, en motorcykel och den där FBI-bilen m.fl., men de vill inte ha någon av dem. Är nånting fel eller är det något särskilt jag måste göra innan de vill köpa mina bilar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittar ingen lista på levererade bilar. Har inte fått lämna in en enda bil... är det bara på PS2 man ska göra det kanske? Fast det finns ju trots allt ett garage som uppenbarligen tar emot bilar efter som jag får samma meddelande varje gång jag kör fram till porten...

Hmm.. har du köpt fastigheten?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste hålla med, en väldigt bra och beskrivande topictitel som direkt ger info om vad trådens fråga är. Fortsätt så! :)

Tror du fått ditt problem löst, men jag kan tillägga att du måste köpa stället för att få race och listorna. Racen tar du i rosa cirkeln, listorna ser du rakt till höger om dig om du tittar på cirkeln vid kartan. Några namn är på listorna, först när alla dessa är gjorda kan du fortsätta på nästa lista.

Tips: Om du redan vet alla listor kan du fortfarande köra dit och spara dessa bilar, så har du dem i ditt garage direkt när de kommer upp på en ny lista. Lista nr 2 och 3 går skitfort om du gjort detta.

Tips 2: En Landstalker finns på Starfish Island, en av de nordvästra tomterna. Jag har alltid svårt för att hitta dessa, de kör aldrig omkring när man behöver dem. BF Injection är en annan, den är väldigt sällsynt i de flesta delar av stan. Här är en karta med fordon, men jag ser att den är inkomplett. BF Injection finns parkerad rakt öster om 2a bron uppifrån, mellan Pizza Boy och PCJ600, precis vid gräs/sandgränsen. Hoppas du fattade... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...