Jump to content

Ultimat Nostalgi


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:wub:

TomteBrodd_604439_0.gif

Brr... Det är inte många som känner till att det faktiskt är jag som gjorde den där sjukt fula animationen. Det var under mina nub- PS- år. :lol:

Några jag hade kvar.

Här är några av de jag gjort åt andra personer.

Och, kult- klassikern. Den är kvar. En av mina första Photoshop- animationer. P-Cs avatar.

Sen har jag ju gjort en hel drös med Userbars som jag inte orkar lägga upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte få använda den till en ny signatur? :wub:

EDIT: Inte bara ha den som signatur, utan få använda den i en kommande signatur. :P

Gör du så. Fast då kanske du vill åtgärda tabben jag gjorde med klöver, som är sned. :)

Edit.

Egentligen kan man ju bara gå in på The One And Only och läsa de första sidorna. Det var på den tiden den var en "Vem har den snyggaste signaturen?"- tråd (original- The One And Only blev låst, ludee skapade den här och så småningom blev diskussionerna inte så mycket om vem som hade forumets snyggaste signatur, så en moderator bytte namn på den, anledningen till "reborn"). Lite forum-historia där, samtidigt. Ja, jag vet, min stavning, smileybrukning och missanvändning av versaler var för jävlig. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör du så. Fast då kanske du vill åtgärda tabben jag gjorde med klöver, som är sned. :)

Edit.

Egentligen kan man ju bara gå in på The One And Only och läsa de första sidorna. Det var på den tiden den var en "Vem har den snyggaste signaturen?"- tråd (original- The One And Only blev låst, ludee skapade den här och så småningom blev diskussionerna inte så mycket om vem som hade forumets snyggaste signatur, så en moderator bytte namn på den, anledningen till "reborn"). Lite forum-historia där, samtidigt. Ja, jag vet, min stavning, smileybrukning och missanvändning av versaler var för jävlig. :lol:

Mja, får se vad jag kan göra. :wub:

Jo, tror till och med att det var Funny som döpte om den. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...