Jacker Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) MAKTSKIFTE 06! De fyra allianspartierna segrade tillsammans. Göran Persson avgår som partiledare. Lått kommentarerna flöda! http://www.aftonbladet.se/ http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22568&lid=Nyheter http://www.expressen.se/ http://www.dn.se/ http://www.svd.se/ Redigerad 15 oktober, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tycker väldigt synd om dem sjuka och arbetslösa, och kan bara glädja mig över att jag slipper hamna på arbetsmarknaden under denna mandatperiod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 ÄNTLIGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Vi har haft En vänsterregering de sista 75(?) åren. Låt oss se vad Moderaterna går för. Tycker faktiskt att det är ganska bra att de vann. Trotts min röst på Socialdemokraterna. Moderaterna hade i alla fall en plan för hur deras politik skall vara, vilket motståndarna inte hade. Redigerad 17 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Japp. Nu lär Göran skylla på datorintrånget och alla sossar på dom stackars arbetslösa som inte kommer få det ett dugg sämre än om sossarna hade vunnit. MEN MEN, BLÅTT VANN (med största sannolikhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Yessssssssssss!! Ser fram emot ett nytt Sverige utan massa jävla skatter och regler! Go Reinfeldt! Redigerad 17 september, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Stör mig så jävla mycket på Persson. Hur fan kan man vara så jävla korkad och säga att han inte accepterar den borgerliga makten och säger att han ska slå tillbaka, låter som en riktig dålig förlorare. Verkar inte som han kan köpa demokrati. Känn dig slagen förfan. Nog gnällt om Alliansen. Tänk om det skulle bli Mona Sahlin som nye Göran Persson, hahaha. Undra hur många glas vin hon fick i sig denna afton förresten... Redigerad 17 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Se där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Så ja. Nu har dom 4 år på sig att visa att dom nya inte är som dom gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 HHAHAHAHAHHAHA! Göran Persson för 1 minut sedan: "Jag sitter så hemskt i dom där sofforna" Han är pissed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vi har haft En vänsterregering de sista 75(?) åren. Låt oss se vad Moderaterna går för. Tycker faktiskt att det är ganska bra att de vann. Trotts min röst på Socialdemokraterna. Moderaterna hade i alla fall en plan för hur deras politik skall vara, vilket motståndarna inte hade. 75 år är väl lite att ta i. Mina föreldrar har ju varit med om att högern vann. (dom är långt under 75 iaf) Och ni som tror att skatterna kommer sänkas: Det finns inga pengar att ta ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 75 år är väl lite att ta i. Mina föreldrar har ju varit med om att högern vann. (dom är långt under 75 iaf) Och ni som tror att skatterna kommer sänkas: Det finns inga pengar att ta ifrån. 91-94 hade dom makten innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Bidrag? 2 tredjedelar av all skatt som betalas går till bidrag = robinhood ideologi som inte funkar i ett normalt samhälle. Redigerad 17 september, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vet inte om det är bra eller dåligt Men jag är glad det är över med allt val tjafs, plakat överallt och snackas bara om valet... blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 JAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Upp till bevis nu era nissar. Omvandla eran valpropaganda till verklighet, och lev upp till era löften. Får se hur länge enigheten håller. Om inte de håller sina löften så kommer vi se en mördad Reinfeldt kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vilka löften? säg ETT enda vallöfte som du tror att dom inte kommer uppfylla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Var det inte så att Sveriges ekonomi gick åt h*lv*te sist aliansen hadde makten.. typ i slutet av 80-talet/början av 90-talet? Tänk om Sverge hadde varigt lika rikt som på 60-80 - talen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Var det inte så att Sveriges ekonomi gick åt h*lv*te sist aliansen hadde makten.. typ i slutet av 80-talet/början av 90-talet? Tänk om Sverge hadde varigt lika rikt som på 60-80 - talen Sveriges ekonomi var redan på nergång när Alliansen fick makten förra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts