Jump to content

100% på Vice City innan första uppdraget!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Var ska man lägga filen? På userfiles? Om det funkar så är det väldigt bra! :)

EDIT: Det gick! ;) Bästa sparfilen hitills! :o

Glad you liked it! ;)

Igentligen. Borde du sälja sparfilen... :)

Muahaha, du får gärna skicka en hundring på posten för den "100% på PSP-LCS innan första uppdraget"-sparfil som jag i princip redan är klar med efter bara några dagar. "Klar" förresten, jag har samlat alla hopp (utom ett), alla packages och alla rampages redan, det som är kvar är R3-uppdrag och lite andra smågrejer. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glad you liked it! :)

Muahaha, du får gärna skicka en hundring på posten för den "100% på PSP-LCS innan första uppdraget"-sparfil som jag i princip redan är klar med efter bara några dagar. "Klar" förresten, jag har samlat alla hopp (utom ett), alla packages och alla rampages redan, det som är kvar är R3-uppdrag och lite andra smågrejer. >_<

Mjo, men jag tänkte du kunde sälja sparfilen 100% på VCIFU till Rockstar, så kunde dem inkludera den i något kommande "Delux Pack" med GTA III, GTA VC, GTA SA och GTA IV :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men jag tänkte du kunde sälja sparfilen 100% på VCIFU till Rockstar, så kunde dem inkludera den i något kommande "Delux Pack" med GTA III, GTA VC, GTA SA och GTA IV :)

Gärna för mig, men jag ser hellre att de tar del av mina GTA-utopier till framtidens spel än att jag får några dollar för en sparfil vem som helst kan göra, bara de har ork. Hold on tight, snart dimper 100% på LCSIFU ner i forumlådan! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gärna för mig, men jag ser hellre att de tar del av mina GTA-utopier till framtidens spel än att jag får några dollar för en sparfil vem som helst kan göra, bara de har ork. Hold on tight, snart dimper 100% på LCSIFU ner i forumlådan! :)

Och det där ska då motsvara "to your dreams" right? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Ursäkta om jag drar upp tråden...men den vita polisbilen i Hyman Condo...var fick du tag på den? Det är ju så beta polisbilarna såg ut :P.

Hm, jag körde med ett moddat VC men det borde ju inte spela roll..? Jag moddade bara textur och modell, inte main.scm. Det är en helt vanlig polisbil, fast moddad. Men för er borde den vara vanlig. :mellow:

Ta en print, vetja! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jag körde med ett moddat VC men det borde ju inte spela roll..? Jag moddade bara textur och modell, inte main.scm. Det är en helt vanlig polisbil, fast moddad. Men för er borde den vara vanlig. :mellow:

Ta en print, vetja! ;)

Haha skumt :P. Trodde du hade fått tag på den genom nån bugg eller nåt jag inte kände till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet jag låter väldig noob nu, men hur fan tar man backup på min gamla sparfiler jag frågade min pappa men han visste inte :unsure:

Bara kopiera den filen som heter något i stil med "GTAVCsf1.b" (inte den du har laddat ner, utan den som redan ligger i "Vice City User Files") och lägg den i någon annan mapp, så att du lätt kan kopiera tillbaka den om du vill spela på din gamla sparfil igen.

Ett annat knep är att döpa om den nerladdade filen från "GTAVCsf1.b" till GTAVCsf2.b" , eller valfri siffra upp till 8. Med andra ord kan du lätt göra så att sparfilen lägger sig på en annan plats i listan där du väljer save, och det blir ingen risk för att du råkar ta bort någon gammal sparning.

Upptäckte att det här inlägget blev jäkligt krångligt så om du undrar något så är det bara att fråga. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Henkibojj changed the title to 100% på Vice City innan första uppdraget!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...