Jump to content

Family Guy


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Family Guy är fookin rubbish, till stor del beror det på att de har Amerikas mest irriterande jävla röstskådespelare någonsin, alla kategorier. Den där sonen vill man ju bara mörda med ett taggigt bordsben så att han håller tyst någon gång. Waahh.

Family Guy - dåliga röster - cheesiga Stewie = da bawmb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor ute på vischan, med bonnteve och en Internetuppkoppling som tycks ha pryglats ganska hårt av ett taggigt bordsben, eller något. Har inte sett ett endaste ”Family guy”-avsnitt ännu.

Livet är nedranns hårt, ni.

Men du får åka till det lokala bonne-lan:et. Det kanske är en guldgruva för sånna som dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du får åka till det lokala bonne-lan:et. Det kanske är en guldgruva för sånna som dig.

Pfft. Nevvah-evvah. Geeksen i den här byn kan gott få ha sitt kör-fjärtande och sina djupt filosofiska WOW-diskussioner för sig själva. Aldrig att jag icketvingat beträder Hildingssons marker. Jag får nog av 1337!1!!1-skiten på bussen till och från skolan.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Datoranimerad film och tecknad film är inte samma sak.

Hur som helst har det inte med topic att göra. Min poäng var att Family Guy är ett plagiat av Simpsons och ett grovt sådant.

Men inte skämten! Skämten är det ju vi är ute efter! Låt oss skratta åt Vagina Coastguard. Jag skiter förhelvete (ursäkta min svordom) vilka karaktärer dom har plagierat eller inte, men Family Guy får mig att skratta och dom har sköna vitsar. sen så är det ju inte att VARENDA avsnitt och VARENDA minut av Family Guy är kopierat av The Simpsons, utan lite kommer dom väl på själv. Jag är så jävla trött på att folk ska ha åsikter om allting och inte låta all andra vara ifred.

Musik-krig?

Religion-krig??

Världs-krig???

Sen så alla jävla terrorister!

Att hålla på att dalta om samma saker ("Det är en konspiration" "Det är mycket bättre för dom vrålar bara" "Men Hitler var ju förfan dum i hyvvet - Nej, låt dom jävla snåla jude-svinen försvinna!") HELA jävla tiden är så onödigt. Vi vet nu att du inte tycker om Family Guy sen första posten du gjorde, och iallafall JAG minns att du inte tycker om det. Så snälla, förpesta inte oss bara för att vi tycker om Family Guy!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Datoranimerad film och tecknad film är inte samma sak.

The Simpsons tecknades och färglades på samma gamla vanliga sätt som Musse Pigg gjordes förut. Men nu för tiden så scannas bildrutorna till The Simpsons, Disneys tecknade filmer, och så gott som allt annat tecknat, in i datorn och färglägges. Så jag förstår inte vad skillnaden är? Simpsons är inte datoranimerat, Toy Story är det däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar bara när det kommer på tvn

Jag har inget emot Family guy, skämten rullar in hela tiden så blir inte så tråkigt att se det.

Men först på min lista är definitivt south park, simpsons, sen Family guy.

Min favorit är den lilla babyn som vill ta över världen, enda klassiska snubben jag sett hitills. (inte kollat så mycket heller så)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...