Jump to content

Hjälp mig!


Mxa
 Share

Recommended Posts

Jag behöver hjälp med några saker, det första är, hur får man in autoskite, som på Vice city?, jag har GTA SA på datorn.

Jag har fastnat i spelet, eftersom jag aldrig fattat hur man klarar banan där man är en liten helekopter som ska flytta bort tunnor och transportera broar med en magnet. Tillslut fattade jag att man aktiverade magneten med vänster musknapp :) , så jag har klarat det uppdraget. Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har också under väldigt lång tid försökt hitta en bil, Euros. Det är den enda kvar på listan. Vad ska jag göra för att få nya uppdrag, och komma vidare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Behöver hjälp med ett uppdrag.. då man ska hjälpa snutarna och ta kort på han i huset.. i berget..

är snutar också utanför tror jag.. men jag dödar dom.. sen när jag kommer för nära så smiter han i huset, så kommer det upp att jag ska följa efter och döda honom, sen gör jag det.. så står det mission faild.. (stavning).. ?

hur fan ska man göra? :S

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp med ett uppdrag.. då man ska hjälpa snutarna och ta kort på han i huset.. i berget..

är snutar också utanför tror jag.. men jag dödar dom.. sen när jag kommer för nära så smiter han i huset, så kommer det upp att jag ska följa efter och döda honom, sen gör jag det.. så står det mission faild.. (stavning).. ?

hur fan ska man göra? :S

Tacksam för svar

Vems uppdrag är det?...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp med ett uppdrag.. då man ska hjälpa snutarna och ta kort på han i huset.. i berget..

är snutar också utanför tror jag.. men jag dödar dom.. sen när jag kommer för nära så smiter han i huset, så kommer det upp att jag ska följa efter och döda honom, sen gör jag det.. så står det mission faild.. (stavning).. ?

hur fan ska man göra? :S

Tacksam för svar

Du ska smyga in i huset, döda honom, ta ett kort på honom, dra därifrån och lämna in bilderna, du behöver alltså inte döda snutarna innan du dödar honom, se bara till att ingen av poliserna ser dig när du går in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska smyga in i huset, döda honom, ta ett kort på honom, dra därifrån och lämna in bilderna, du behöver alltså inte döda snutarna innan du dödar honom, se bara till att ingen av poliserna ser dig när du går in.

Det gör ingenting. Jag gick bara rakt in och dödade alla. Sen tog jag ett kort och gick. Och det ska funka. Måste vara någon bugg. Skicka sparfilen till mig så kan jag försöka. Och sen kan du försöka ett par gånger till också. Fuska inte det kan göra spelet lite ostabilt. Inte rakt så det förstörs helt. Men kan få lite buggar och kan crasha. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... Han är under beskydd. Vad hade du gjort isåfall. jag hade hoppat in i bilen å stuckit därifrån. antingen köper du en pistol med ljuddämpare så han inte hör när du dödar vakterna. Eller så får du smyga in i huset utan att vakterna ser dig. han åkte iväg en gång för mig... men det var bara att följa efter på lagom avstånd så körde han av vägen vid botten av berget. bara att gå fram å döda då. Lycka till

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp att komma vidare i GTA SA..Jag har klarat 59 uppdrag men har fastnat rejält på Zero`s jävla minihelikopter uppdrag..sen på "W"s uppdrag..det står att jag måste "practice more underwater"..men har hållt på att dykt uta bara helvete men de hjälper ingenting..dessutom tror jag har ganska mycket småfix att ordna upp jag har t.ex:

-Inte sprayad några många "tags?"

-Inte åkt på så många uppdrag jag får via telefon

-Inte rensat ut Ballas och nu var det är från vissa terrotorries

-Inte gjort några flyguppdrag

-har gjort vissa lastbilsuppdrag

har dock klarat hela "körkortsutbildningen"

Så..hoppas ni förstår allt jag skriver

SKulle bli JÄVLIGT glad om jag fick tips/råd ikväll!.

adda gärna på msn om ni tycker de är lättare!

Redigerad av Riipe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp att komma vidare i GTA SA..Jag har klarat 59 uppdrag men har fastnat rejält på Zero`s jävla minihelikopter uppdrag..sen på "W"s uppdrag..det står att jag måste "practice more underwater"..men har hållt på att dykt uta bara helvete men de hjälper ingenting..dessutom tror jag har ganska mycket småfix att ordna upp jag har t.ex:

-Inte sprayad några många "tags?"

-Inte åkt på så många uppdrag jag får via telefon

-Inte rensat ut Ballas och nu var det är från vissa terrotorries

-Inte gjort några flyguppdrag

-har gjort vissa lastbilsuppdrag

har dock klarat hela "körkortsutbildningen"

Så..hoppas ni förstår allt jag skriver

SKulle bli JÄVLIGT glad om jag fick tips/råd ikväll!.

adda gärna på msn om ni tycker de är lättare!

Du får skapa en ny tråd när du behöver hjälp. Men för att svara på dina frågor...

Du behöver inte klara Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn.

Du måste dyka under vattnet och stanna under ett bra tag medans din lungkapacitet ökar. Gå ner under vattnet tills din anda nästan är slut, gå sen upp och få upp den helt, och gå sen ner igen och repetera.

Själv behövde man knappt träna då man redan spenderat en hel del tid i vattnet på landet. ^^

Tags krävs inte för att komma vidare.

Du borde åka på uppdrag som kommer via telefon då de oftast är storybaserade.

Du behöver inte utrota Ballas. Om du åker tillbaka nu så kan du se att Grove Street inte finns längre när du är i San Fierro, så du kan inte utrota Ballas.

Flyguppdrag?

Lastbilsuppdragen är bara ett tillägg, det är helt frivilligt att spela, men om du vill ha 100% sen så måste du göra alla. Bra att du klarat bilskolan, du kommer behöva den utbildningen senare i spelet för att kunna fortsätta.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You were already told what to do in the cutscene, so you need to head up the mountain, kill the witness and bring back proof, in photographic form. Jump on the Sanchez and make your way up the side of the mountain. Start at the red circle at the bottom, then make your way around to the left and eventually you'll come to a small forest. In the middle of the trees is a cabin, and that's there the witness can be found. When you get too close the FBI will start shooting at you, but don't worry about it, soon enough a cutscene will start and the witness will try to get away. Chase after him and follow him off the mountain. Even if you have no guns, he'll bail from his car at the bottom of the mountain. Chase after him and beat him to death. Once he's dead use the camera and take a photo. After you've got it, drive to the drop off point and deposit the camera.

Taget ur : http://www.gta-sanandreas.com/guides/missi...de.php#Badlands

Redigerad av Marijx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får skapa en ny tråd när du behöver hjälp. Men för att svara på dina frågor...

Du behöver inte klara Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn.

Du måste dyka under vattnet och stanna under ett bra tag medans din lungkapacitet ökar. Gå ner under vattnet tills din anda nästan är slut, gå sen upp och få upp den helt, och gå sen ner igen och repetera.

Själv behövde man knappt träna då man redan spenderat en hel del tid i vattnet på landet. ^^

Tags krävs inte för att komma vidare.

Du borde åka på uppdrag som kommer via telefon då de oftast är storybaserade.

Du behöver inte utrota Ballas. Om du åker tillbaka nu så kan du se att Grove Street inte finns längre när du är i San Fierro, så du kan inte utrota Ballas.

Flyguppdrag?

Lastbilsuppdragen är bara ett tillägg, det är helt frivilligt att spela, men om du vill ha 100% sen så måste du göra alla. Bra att du klarat bilskolan, du kommer behöva den utbildningen senare i spelet för att kunna fortsätta.

TACK SÅ JÄVLA MYCKET CORTEZ!! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu har jag kommit till "T" s uppdrag när man ska skjuta ner dom helikoptrarna?

är det nån som har nåt tips på hur man lättast klarar det? har misslyckats väldigt många gånger nu..

sen de här zero`s jävla skituppdrag när man ska flyga minihelikopter och skjuta budbilar..nån som har nåt tips på de? alltså det är HELT omöjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu har jag kommit till "T" s uppdrag när man ska skjuta ner dom helikoptrarna?

är det nån som har nåt tips på hur man lättast klarar det? har misslyckats väldigt många gånger nu..

sen de här zero`s jävla skituppdrag när man ska flyga minihelikopter och skjuta budbilar..nån som har nåt tips på de? alltså det är HELT omöjligt!

När du ska skjuta ner helikoptrarna, vad heter det uppdraget? Är det "Toreno's Last Flight"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...