Jump to content

Frets on Fire


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har den på None, ingen skillnad, och jag vet inte om jag håller det rätt, håller det som i Guitar Hero.

Åsna.

Ett tag råkade jag starta spelet två gånger, eftersom jag trodde jag inte startat det när inget kom upp, så jag dubbelklickade på ikonen igen, jag fick upp två spel (såg bara ett) och det gick jättesegt. Kolla så du inte gjort det.

Du håller väl lite konstigt, men det funkar antar jag. Jag gjorde en nybörjarvänlig låt du kan testa. >_<

All The Way - Poets of The Fall <-- Högerklicka < Spara som

Extrahera och lägg hela mappen i data/songs.

Jag har även gjort Franz Ferdinand - Take Me Out, som finns på Guitar Hero. ;)

Tyvärr blev den lite dåligt synkad på en del platser, men om någon ändå vill ha den så säg till. Den är rätt lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tag råkade jag starta spelet två gånger, eftersom jag trodde jag inte startat det när inget kom upp, så jag dubbelklickade på ikonen igen, jag fick upp två spel (såg bara ett) och det gick jättesegt. Kolla så du inte gjort det.

Du håller väl lite konstigt, men det funkar antar jag. Jag gjorde en nybörjarvänlig låt du kan testa. >_<

All The Way - Poets of The Fall <-- Högerklicka < Spara som

Extrahera och lägg hela mappen i data/songs.

Jag har även gjort Franz Ferdinand - Take Me Out, som finns på Guitar Hero. :lol:

Tyvärr blev den lite dåligt synkad på en del platser, men om någon ändå vill ha den så säg till. Den är rätt lätt.

Den var bra! Men lite för enkelt. :P Den var mycket enklare än Bang Bang på enklaste, och ungefär efter halva låten känns det som om det är enkla, långa toner man ska trycka bara. :o

Fick iaf rekord. ;)

post-4004-1160861574_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det lär vara ganska värdelöst att lira ett sådant spel till PC, känslan blir nog uppenbart inte den rätta.

Öh, jo? Man håller ju tangentbordet som nedan. Jag knuffar t o m undan stolen och står upp, där snackar vi känsla.

pose_782590_0.png

Här är Take Me Out. Den är lite osynkad i början, men den funkar. Jag råkade göra den Amazing, men den är typ Medium.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Read my lips, extrahera mappen i rar-filen till ett ställe där du vill ha den och starta det jävla spelet med exe-filen som ligger i den förbannade mappen!!!!

...Wooosah

Edit: Hittade ett till sånt här spel! Kolla http://www.antonstruyk.com/freetar det verkar som att det finns fler låtar till det!

Edit 2: http://www.fretsonfire.net/cgi-bin/ikonboa...ct=ST;f=5;t=808 <----- übermånga låtar till Frets On Fire!

Redigerad av Vinnie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...