Jump to content

GTA: Sweden konceptet stulet.


SlewME
 Share

Recommended Posts

Be honom snällt att lägga av istället för att sänka sidan och dyligt.

Japp, och då vet jag exakt vad jag får för svar. Han kommer börjar skatta och dyl. I och med att han redan vet att det finns en GTA: Swe sedan tidigare så kan jag med 100% säkerhet säga att han inte tänker byta namn. Kapish.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp, och då vet jag exakt vad jag får för svar. Han kommer börjar skatta och dyl. I och med att han redan vet att det finns en GTA: Swe sedan tidigare så kan jag med 100% säkerhet säga att han inte tänker byta namn. Kapish.

Men jag tyckte att jag läste att hans modd hette GTA SAN SWEDEN :lol:

Du skulle ju kunna be honom joina communityn.

så har ni 3 titlar ^_^

GTA SWEDEN

GTA SAN SWEDEN

GTA SWEDEN TC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag tyckte att jag läste att hans modd hette GTA SAN SWEDEN :o

Du skulle ju kunna be honom joina communityn.

så har ni 3 titlar :)

GTA SWEDEN

GTA SAN SWEDEN

GTA SWEDEN TC

Håller med I lol, Varför inte fråga om ni kan slå ihop!? Han kanske är duktig vem vet!? Men jag tycker också att det är fel att sno andras idéer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Audipower: Jo jag förstår det kan inte vara roligt :rolleyes:

Får jag säga en sak bara.. nu ska vi inte börja bråka och förstöra den här tråden.. det här e väl lite alvarligt, men men.

Har ni änns gjort en egen bil? en egen modell? hela sweden modden värkar bara vara en ihop plock. Visst jag har inte kollat in den här modden på länge men senast jag gjorde det var den bara en stor textur mod..

juste ja det här kasnke inte är rätt tråd att klaga i men..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Audipower: Jo jag förstår det kan inte vara roligt :mellow:

Får jag säga en sak bara.. nu ska vi inte börja bråka och förstöra den här tråden.. det här e väl lite alvarligt, men men.

Har ni änns gjort en egen bil? en egen modell? hela sweden modden värkar bara vara en ihop plock. Visst jag har inte kollat in den här modden på länge men senast jag gjorde det var den bara en stor textur mod..

juste ja det här kasnke inte är rätt tråd att klaga i men..

Ja, vi har gjort saker själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har inte med saken att göra?

Som att någon startar ett företag som tillverkar bilar och döper det till Volvo. -.-

Precis... Men han är ju inte särskilt smart den hära killen. Istället för att göra en liten mod, med bara fotbollslag och lite nya namn på radiostationer (jag har absolut INTE installerat denna mod, bara läst om den.. (w00t) ) och bli, som troligast, utskrattad, kunde han snällt fråga om han fick vara med på "original"-modden... (w00t)

LunCh, hade du varit medlem på Modarkivet hade du kanske kunnat ladda hem modden, och se att Audipower Bidragit med sjukt massa bilar... Även om han "bara" konverterat.. Det är inte så "bara"... :)

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...