Jump to content

GTA: Sweden konceptet stulet.


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha va sött, en tråd om mig. Såhär ligger det till, I väntan på eran version av gta så vart jag trött på å vänta så jag gjorde en egen mod. Tyckte den va ganska okej för att vara gjord på 2 dagar så jag tyckte att, Hmm. Varför inte låta andra ta del av den med, Så jag släppte den. I namnet. GTA: San Sweden, Och GTA: Sweden v2 tror jag det var, Såmycket som jag har fattat så ska eran mod heta

GTA: Sweden total vonversation, Vilket jag tycker är väldigt olikt mitt namn, Nämnde jag ens "this is the total conversation mod of sweden" eller dyl? nej. MIN egna version av sverige så sluta klaga på mig!

och ja visst, om ni vill så går jag gärna med i communityn, de texturer jag gjorde i min version var slarviga men det pga att jag ville göra en "lekversion" till mig själv. ^_^

EDIT: Intresset för att göra en egen mod var när jag ville att svenska fotbollshuliganer skulle vara gängen, fick ordentligt sug efter att spela som tex aik, och jag visste ju att jag kan göra texturer osv själv så jag tog min egna lilla fotbollsversion i egna händer och sedan så vart den släppt,

Såg det inte så att andra kanske tror att ni tar idén från mig :>

Redigerad av FlekteN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha va sött, en tråd om mig. Såhär ligger det till, I väntan på eran version av gta så vart jag trött på å vänta så jag gjorde en egen mod. Tyckte den va ganska okej för att vara gjord på 2 dagar så jag tyckte att, Hmm. Varför inte låta andra ta del av den med, Så jag släppte den. I namnet. GTA: San Sweden, Och GTA: Sweden v2 tror jag det var, Såmycket som jag har fattat så ska eran mod heta

GTA: Sweden total vonversation, Vilket jag tycker är väldigt olikt mitt namn, Nämnde jag ens "this is the total conversation mod of sweden" eller dyl? nej. MIN egna version av sverige så sluta klaga på mig!

och ja visst, om ni vill så går jag gärna med i communityn, de texturer jag gjorde i min version var slarviga men det pga att jag ville göra en "lekversion" till mig själv. :>

Umm, när den "riktiga" Gta: Sweden modden släpps kommer "alla" tro att det är VI som härmar DIG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FlekteN har talat :>

Som sagt, GTA Sweden och GTA Sweden TC används redan.

Btw, gillade Grove Street gubbarna, har du gjort dem själv? ^_^

ja, men använde modellen från en vanlig ped, sen gjorde jag om texturen typ.

okej, jag trodde det bara fanns GTA SWEDEN TC, då ber jag om ursäkt, har lagt ner www.gtasweden.tk verksamheten ;) tog för lång tid att göra allt själv.

men ja, jag kopierade inget av någon annans skins när jag gjorde något i GTA Sweden v2.

allt är orginal och omtexturat.

EDIT: Sej till om ni vill ha hjälp så kankse jag släpper min nya email här ^^

Redigerad av FlekteN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...