Jump to content

Bob Marley


Solidsnake
 Share

Recommended Posts

Sjävl klart att No Woman No Cry är Favorit det är min Favorit ochså det är nästan :lol: bara typ den jag lyssnar på nästan I LOVE THIS SONG -_-

Inte för att vara en bitch med din sig är för hög. Och nej. Jag syftar inte på att Bob är hög utan att din signatur är 68 pixlar för hög.

Synd att du måste ta bort den fina! -_-

Nån som vet var man kan köpa Bob Marley tröjor inom Sverige för en billig peng?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara en bitch med din sig är för hög. Och nej. Jag syftar inte på att Bob är hög utan att din signatur är 68 pixlar för hög.

Synd att du måste ta bort den fina! -_-

Nån som vet var man kan köpa Bob Marley tröjor inom Sverige för en billig peng?

Inte för att vara en bitch med din sig är för hög. Och nej. Jag syftar inte på att Bob är hög utan att din signatur är 68 pixlar för hög.

Synd att du måste ta bort den fina! :lol:

vad snackar du om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bob Marley har gjort väldigt många bra låtar och album. Några favoriter är "Trenchtown Rock", "Lively Up Yourself" (liveversionerna), "Concrete Jungle", "Soul Rebel", "Coming in from the Cold" m. fl ;)

Tyvärr tycker jag dock att han lider av överexponering, i synnerhet de allra kändaste låtarna.

Ok men No Woman No Cry är min bästa :P den!!!!!!

Bob Marley har gjort väldigt många bra låtar och album. Några favoriter är "Trenchtown Rock", "Lively Up Yourself" (liveversionerna), "Concrete Jungle", "Soul Rebel", "Coming in from the Cold" m. fl B)

Tyvärr tycker jag dock att han lider av överexponering, i synnerhet de allra kändaste låtarna.

Ok men No Woman No Cry är min bästa :) den!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen en topic om Bob Marley....

Själv tycker jag de äldre låtarna är bättre, bl a Concrete Jungle, African Herbsman, Caution och Dem A Fi Get A Beatin'.

De nyare, de som är mer mainstream är också bra (No Woman No Cry, Exodus, Could You Be Loved), fast jag har tröttnat lite på dem då jag lyssnade på dem som tusan ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...