Jump to content

Mest skrämmande filmen


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Såg nån som var lite småläskig innan, "Midsommar" hette den, en dansk film =) Sen är ju, som någon sa, "Besökarna" rätt läskig .. "Stay Alive" är inte så läskig alls , sen va det någon som nämnde om en tandfé film, kan det vara "Darkness Falls"? Den är rätt läskig första gången typ om man ser den på kvällen/natten =)

Det var precis den ja menade.

Är det nån här som har sett Skeleton Key. Vi har nämligen den hemma men jag har inte orkat se den, så e d värt att ödsla tid på att se den??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var precis den ja menade.

Är det nån här som har sett Skeleton Key. Vi har nämligen den hemma men jag har inte orkat se den, så e d värt att ödsla tid på att se den??

Skeleton Key är inte läskig, men ganska bra. Weird, men helt okej.

Minnen kommer tillbaka... När vi tittade på den så tiattade vi på Boogey Man innan, och jag pratade sönder hela filmen. Så då sa mina glada kamrater till mig att jag inte fick prata under Skeleton Key. Efter halva filmen bönföll de mig att sluta vara så tyst... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skeleton Key är inte läskig, men ganska bra. Weird, men helt okej.

Minnen kommer tillbaka... När vi tittade på den så tiattade vi på Boogey Man innan, och jag pratade sönder hela filmen. Så då sa mina glada kamrater till mig att jag inte fick prata under Skeleton Key. Efter halva filmen bönföll de mig att sluta vara så tyst... :)

Men vad fan?! Man ska ju prata igenom filmer! Det gör iallafall jag och mina kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

That was my point!! Annars är det ju ingen idé att kolla på film tillsammans! Då kan mn lika gärna sitta ensam hemma...

Vi struntar blankt i varför man kollar på filmer :) . Vi pratar hela tiden ändå så varför ska vi sluta bara för vi ser på film? Även om våran humor är kass så kommer ingen film undan den!

Btw Battle Royale 2 var värre än ettan, waaaaaaaaaay värre. Båda är värda att se!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi struntar blankt i varför man kollar på filmer :o . Vi pratar hela tiden ändå så varför ska vi sluta bara för vi ser på film? Även om våran humor är kass så kommer ingen film undan den!

Btw Battle Royale 2 var värre än ettan, waaaaaaaaaay värre. Båda är värda att se!

Ha ha! Kom på en rolig grej nu... Kanske inte har med film att göra, men när vår NO-lärare stod och höll något slags föredrag, så gjorde hon rätt långa pauser mellan vissa ord, då jag och min goda vän Natta, lade in ordet "bajs". Det var skitroligt. Vår humor är så... intellektuell.

Exempel:

"Och då när cellen har delat sig och blivit..."

"...bajs..."

"...tvåcellig så kan kroppen börja....

"...bajsa..."

You get the point... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha! Kom på en rolig grej nu... Kanske inte har med film att göra, men när vår NO-lärare stod och höll något slags föredrag, så gjorde hon rätt långa pauser mellan vissa ord, då jag och min goda vän Natta, lade in ordet "bajs". Det var skitroligt. Vår humor är så... intellektuell.

Exempel:

"Och då när cellen har delat sig och blivit..."

"...bajs..."

"...tvåcellig så kan kroppen börja....

"...bajsa..."

You get the point... :)

Som du sa så har det inget med film att göra. Testa också att byta ut ord i filmtitlar till bajs-ord t,ex: Jag vet vad du bajsa förra sommarn, typ så :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som du sa så har det inget med film att göra. Testa också att byta ut ord i filmtitlar till bajs-ord t,ex: Jag vet vad du bajsa förra sommarn, typ så :D

Jo, men det är ju en gammal lek... Rolig, men gammal. Tänkte inbringa lite nytt bajs i konversationen. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrämmande filmer suger ungefär lika mycket som holländsk rock från sjuttiotalet.

Den mest skrämmande, som ändå är bra, är väl Psycho.

Men skrämmande filmer 1980+ är ju ren skit. Och Kalan har en meningslös filmsmak. Usch och fy, så dåligt det är med skräckisar. Blä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrämmande filmer suger ungefär lika mycket som holländsk rock från sjuttiotalet.

Den mest skrämmande, som ändå är bra, är väl Psycho.

Men skrämmande filmer 1980+ är ju ren skit. Och Kalan har en meningslös filmsmak. Usch och fy, så dåligt det är med skräckisar. Blä.

Men hur vågar du? :shifty: Det är ju som när vi kollar på skräckisar som vi får mest skaparglädje till att skriva manus, jag och mina kompisar.

Komodo är ju fy fy läskig, så läskig så man dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur vågar du? :shifty: Det är ju som när vi kollar på skräckisar som vi får mest skaparglädje till att skriva manus, jag och mina kompisar.

Komodo är ju fy fy läskig, så läskig så man dör.

Man ska bli inspirerad av livet, inte av andra filmer.

Ett litet tips, sådär regissörer emellan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scary Movie då? Njah? Vad tror du den är baserad på? Jaja, hade vi inte suttit och skämtat igenom alla filmer så hade nog Wrong Turn och Texas Chainsaw Massacre faktist varit läskiga.

Och så är Scary Movie den sämsta filmen någonsin gjord, så, ehm, tihi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så är Scary Movie den sämsta filmen någonsin gjord, så, ehm, tihi!

Vem har sagt att filmer måste vara bra? ^_^:shifty:

Visst lockar dom fler tittare om dom är bra, men för det måste dom inte vara bra. :o:huh:

Men om dom nu är bra, så behöver inte alla heller tycka likadant, så en del kanske tycker den inte är bra. :o^_^

Så om inte alla tycker den är bra, utan alla tycker olika, är den då klassad som bra eller dåliga? :o^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrämmande filmer suger ungefär lika mycket som holländsk rock från sjuttiotalet.

Den mest skrämmande, som ändå är bra, är väl Psycho.

Men skrämmande filmer 1980+ är ju ren skit. Och Kalan har en meningslös filmsmak. Usch och fy, så dåligt det är med skräckisar. Blä.

Jag älskar skräckfilmer. Det betyder inte att de är "bra", men det är härligt att bli skrämd. Det kittlar i magen, hihihiii.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...