Jump to content

Teenage Mutant Ninja Turtles


Crusader
 Share

Recommended Posts

Dom säger antagligen så bara för att få mer människor att gå på filmen. För många människor tänker nog "äh, jag väntar på att jag kan hyra den. Då blir det billigare." och då säger dom "bara på bio" för att mer människor ska gå på den på bio så dom som gjort filmen och allt det får mer pengar.

I guess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker faktiskt att denna filmen verkar ganska intressant, påminner ganska mycket om den ''vuxna'' verisionen av turtles serietidningarna som fanns för några år sedan. Nån mer som kommer ihåg dom? o med vuxna menar jag inte sköldpaddeporr eller nått sånt, utan en väldigt blodig serie om turtles. Minns att den var i svartvitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker faktiskt att denna filmen verkar ganska intressant, påminner ganska mycket om den ''vuxna'' verisionen av turtles serietidningarna som fanns för några år sedan. Nån mer som kommer ihåg dom? o med vuxna menar jag inte sköldpaddeporr eller nått sånt, utan en väldigt blodig serie om turtles. Minns att den var i svartvitt.

Du menar original versionen? Jo, filmerna är byggda på dem precis som den nya TV-serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar original versionen? Jo, filmerna är byggda på dem precis som den nya TV-serien.

Nee, menade inte dom, det finns en annan verision som filmerna inte är byggda på, där turtlarna( >_< ) ä'r mycket smalare o har mer muskler. Oså förekommer det svärord i den serien. Har den liggande i nån låda här hemma tror jag...

Redigerad av Hjelmen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nee, menade inte dom, det finns en annan verision som filmerna inte är byggda på, där turtlarna( :P ) ä'r mycket smalare o har mer muskler. Oså förekommer det svärord i den serien. Har den liggande i nån låda här hemma tror jag...

Det är originalversionen. De första Turtles serierna. De svartvita där alla har röda ögonband (På framsidorna), folk svär och Turtles dödar fiender.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är originalversionen. De första Turtles serierna. De svartvita där alla har röda ögonband (På framsidorna), folk svär och Turtles dödar fiender.

Ok, då ber jag om ursäkt, kollade upp lite på wikipedia om detta, o du har helt rätt. Men den serien var cool iaf :) nån som vet om den finns o köpa/ skaffa på annat sätt? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...