Jump to content

Teenage Mutant Ninja Turtles


Crusader
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Tycker titeln på filmen hellre borde vara TMNF (Teenage mutant ninja frogs) dom ser fan ut som grodor när dom hoppar runt på taken.

Det var så de såg ut i originalserierna. De skulle igentligen ha sett ut sådär i den nya TV-serien med men Turtles skapare gav in för vad fansen ville ha, Turtles som såg ut och hade samma personligheter som den gammla TV-serien. Fast den nya TV-serien är klart alvarligare och förljer originalseriernas story rätt nogrant. Tillochmed när Leonardo halshugger Shredder är med. :lol:

Första filmen följde också originlalserierna förutom att turtles hade samma personligheter som i den gammla TV-serien, olika färger och de gillade Pizza (Vilket de inte gör i originalserierna).

Den nya filmern kommer alltså att bygga vidare på första filmen och sätta in lite känsla från den nya TV-serien samt originalmodellerna på Turtles utseende.

tommy killer: CGI är datoranimerat så filmen är ju en tecknad film.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Ny trailer:

HÄR finns trailern.

Har ni problem där så kanske den funkar bättre HÄR!

Röst skådespelarna är enligt många ryckten bla: Patrick Stewart, Sarah Michelle Gellar, Chris Evans, Zhang Ziyi, Kevin Smith.

Iallafall så ser jag mycket fram mot en ny Turtles film, även då den är datorabimerad. ;) Hoppas den har samma otroliga kännsla som den nya animerade serien.

Handling: Tar vid efter de gammla filmerna.

Efter att de besegrade The Shredder så började de 4 sköldpaddorna växa från varandra som familj. När mystiska uråldriga monster börjar dyka upp i staden så blir det upp till Master Splinter och Leonardo att åter sammla Raphael, Donatello och Michelangelo och träna upp dem i enighet och den uråldriga "Way of the Ninja".

Michelangelo:

It looked like your mom, dude.

Donatello:

Yeah, well that would make it your mom too, duffus.

Michelangelo:

Nuts.

:huh:

Den nya TV-serien från 2003-> har ju blivit rikltigt berömd, fått priser och är ju dessutom en av de bästa animerade serierna som gjorts. (Eller iallafall var för jag tycker den har tappat lite under sista tiden)

Filmen produceras av samma som gör den nya TV-serien (Samt TMNTs skapare).

Undrar om de byter namn på filmen igen. Först hette den Teenage Mutant Ninja Turtles IV sedan Teenage Mutant Ninja Turtles: Immortal och nu bara Teenage Mutant Ninja Turtles.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

H@&¤%"#¤S J#$LA SK!T!!! Jag beställde TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles IV) på Blu-ray igår. Idag upptäcker jag att de har tagit bort ALLT extramatrialet på den Europeeska releasen. :( Medans en Amerikanske versionen är smockfull med extramatrial som bortklippta scener, alternativa slut, intervjuer, comentator spår. Det är så att MAN KAN EXPLODERA!!!

Och vad ska jag göra? Kan ju inte beställa från USA för det är ju Regionskodat.

Varför??? VARFÖR TAR DE BORT EXTRAMATRIALET? Visst, de har lagt till en massa andra röst-språk men en Blu-ray skiva är ju för fan 54 GB stor. Nej, de tänker att det är en barnfilm och att bara barn vill se den. Det är det där j£@la Nordic Films som vägrade släppa filmen med Engelskt tal i Sverige som ligger bakom det här!

Jag har god lust att skicka tillbaka filmen igen men jag vill ju ha den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...