Pixiegnom Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Här e mitt bidrag Puh hoppar i sjumilaskogen http://img89.imageshack.us/img89/2598/bild003yo2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Är tävlingen fortfarande öppen för bidrag? Lägger upp mitt (tilltänkta) bidrag för iallafall Midsommar EDIT: Bilden var en aning stor Redigerad 25 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Är tävlingen fortfarande öppen för bidrag? Lägger upp mitt (tilltänkta) bidrag för iallafall Midsommar EDIT: Bilden var en aning stor E dendär giltlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 E dendär giltlig Varför skulle den inte var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Varför skulle den inte var det? 4. Bilderna ska vara nytagna från och med nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Missade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag som alltid firar midsomar i slutet av juli då det inte regnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Här e mitt bidrag Puh hoppar i sjumilaskogen http://img89.imageshack.us/img89/2598/bild003yo2.jpg Gud vad sött!!! Men är det verkligen du som tagit bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Gud vad sött!!! Men är det verkligen du som tagit bilden? Jaa Här e min datahörna om de nu e bevis nog Den blev visst lite suddig http://img291.imageshack.us/my.php?image=bildly7.jpg Redigerad 26 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Jaa Här e min datahörna om de nu e bevis nog Den blev visst lite suddig http://img291.imageshack.us/my.php?image=bildly7.jpg Haha lol, samma dator som jag har Eller ? Redigerad 26 juli, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Haha lol, samma dator som jag har Eller ? Joo ser så ut, me den lilla lila diskett knappen Den e dålig iallafall Redigerad 26 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Nu tycker jag att vi håller oss till ämnet, och till dem som inte har postat sin bild än... GÖR DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Varför e inte jag me i deltagarlistan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Jag har tyvärr ingen bra bild, drar mig ur ' Vet inte om den är giltig eller ej, nåja: http://photo-origin.tickle.com/image/130/3...9O132853556.jpg Redigerad 27 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Varför e inte jag me i deltagarlistan? För att alla platser är upptagna... du är reserv, ifall någon av de övriga inte skulle hinna skicka in en bild före 1 Augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Är det någon mer som inte deltar så kan jag gärna hoppa in. Mitt bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Är det någon mer som inte deltar så kan jag gärna hoppa in. Mitt bidrag: Cool katt! Är det din montro? Tyvärr tycker jag det ser ut som att den inte rör på sig dock. Den verkar bara vara ngt stel i sin posetion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Cool katt! Är det din montro? Tyvärr tycker jag det ser ut som att den inte rör på sig dock. Den verkar bara vara i någon stel position. Låter inte bra. Redigerad 29 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Är det någon mer som inte deltar så kan jag gärna hoppa in. Mitt bidrag: Den rör sig inte... och som jag anade från början visste jag att det skulle komma sånnahär bilder då avsaknad av "motionblur" inskaffades enigt er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) SISTA DAG FÖR INLÄMNING AV BILDER Redigerad 31 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts