Jump to content

NFS: Carbon


Hjelmen
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Efter att ha testat demot så var jag lite skeptisk, men jag har ändå införskaffat det här spelet. Ganska kul, det lilla jag har kört. Tycker det är som en blandning mellan Underground och Underground 2, faktiskt.

Och det är ungefär 500 gånger bättre än Most Wanted. Så jag är rätt nöjd. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som köpt spelet!

Lägg inte ut er savegame på internet eller skicka till någon. Den innehåller er CDkey och EA konto-info (Username och password).

Och desutom står det i ren text.

Vill ni kolla själva, öppna er sparfil i anteckningar. stäng av automatiskt radbyte och bocka i statusbaren.

Rad 1 kol 61 - 81. Där är cdkeyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som köpt spelet!

Lägg inte ut er savegame på internet eller skicka till någon. Den innehåller er CDkey och EA konto-info (Username och password).

Och desutom står det i ren text.

Vill ni kolla själva, öppna er sparfil i anteckningar. stäng av automatiskt radbyte och bocka i statusbaren.

Rad 1 kol 61 - 81. Där är cdkeyn.

Najs, då ska man alltså söka efter sparfilerna på valfritt fildelningsnätverk.. Dumma jävlar som delar ut "Mina dokument" mappen :rolleyes:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Är det bara för mig som vissa saker inte sparas? :D Hade stylat bilden lite, stängt ner spelet och sedan när jag öppnar igen så har det försvunnit. Jag är ganska säker på att jag sparade. (Gör den inte det automatiskt förresten?)

2. Är det bara jag som tycker att driftingen är ruggigt svår/konstig? Det bara slänger hit och dit... :rolleyes:

Just det, även fast jag har ställt in M-knappen till NOS, så öppnar jag kartan med den? Iallafall när jag freroamar.

Suck...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Är det bara för mig som vissa saker inte sparas? :D Hade stylat bilden lite, stängt ner spelet och sedan när jag öppnar igen så har det försvunnit. Jag är ganska säker på att jag sparade. (Gör den inte det automatiskt förresten?)

2. Är det bara jag som tycker att driftingen är ruggigt svår/konstig? Det bara slänger hit och dit... :rolleyes:

Just det, även fast jag har ställt in M-knappen till NOS, så öppnar jag kartan med den? Iallafall när jag freroamar.

Suck...

Har en känsla av att det inte är köpt, om inte, testa att köpa det. :lol:

Det ska spelas på konsoll tycker jag. Då känns driftningen otroligt skön.

Weird. Jag har växla ner på m knappen, funkar fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Är det bara för mig som vissa saker inte sparas? :D Hade stylat bilden lite, stängt ner spelet och sedan när jag öppnar igen så har det försvunnit. Jag är ganska säker på att jag sparade. (Gör den inte det automatiskt förresten?)

2. Är det bara jag som tycker att driftingen är ruggigt svår/konstig? Det bara slänger hit och dit... :rolleyes:

Just det, även fast jag har ställt in M-knappen till NOS, så öppnar jag kartan med den? Iallafall när jag freroamar.

Suck...

Driftingen är härlig i bergen.. men på Arenan SUGER DEN AP-HJÄRNA!

Mina motståndare brykar på 50k + mer än mig ^_^ Så jag skiter i Arena:driften :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...